otrdiena, 2012. gada 4. septembris

Essence Sun Club bronzeris blondīnēm, tonis 01 Natural

Sveikas!
Šodien neliels raksts par Essence bronzeri.

Sākšu ar to, ka es neesmu blondīne, bet man ir gaiša sejas āda un tāpēc es paņēmu šī bronzera gaišo toni.
Tonis brunetēm man likās pārāk tumšs.

Man nebija vajadzīgs bronzeris, bet mani uzpirka iepakojums.
Kurš dzīvē ir redzējis šos bronzerus, zin, ka šis ir milzīgā iepakojumā, daudz lielākā nekā standarta kompaktiem pūderi, bronzeri, vaigu sārtumi utt.

 Lietoju šo bronzeri ļoti reti, jo šobrīd mans favorīts ir un paliek Maybelline Dream Terra Sun.

Essence bronzeris ir vidēji pigmentēts, bet jau reizes simts esmu rakstījusi, ka man tas patīk, jo es māku pāršaut par strīpu un pēc tam visu tīrīt nost arī nav nedz vēlēšanās, nedz laika.
Noturība - apmēram 5-6 stundas bez problēmām. Tālāk man nesanāca uzzināt.

Tonis ir brūns, uz sejas neizskatās nedz dzeltenīgs, nedz oranžīgs utt.

Visā visumā nav slikts bronzeris. Kā budžeta variants vispār ideāls.
Ja kādam ir vēlme pamēgināt, tad iesaku.
Kā jau rakstīju, iepakojums ir milzīgs un derēs ilgam laikam.

Šobrīd man jau ir 3 bronzeri, no kuriem patstāvīgi lietoju tikai vienu, ceru, ka tuvākajā laikā atkritīs vēlme pirkt jaunus, jo ir jau par daudz. :)

3 komentāri:

  1. iepakojums ir diezgan interesanti noformēts! neesmu redzējusi šo, jāpaskatās veikalos

    AtbildētDzēst
  2. cik maksāja? Būs man arī jāpameklē

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cena bija nedaudz pāri 2ls, ja godīgi, tad precīzi neatceros.

      Dzēst