sestdiena, 2012. gada 1. septembris

Vasaras favorīti! Matu kopšanas līdzekļi.

Labrīt 1.septembra rītā!
Rudens ir sācies, bet es turpinu par saviem vasaras favorītiem!
Šodien atrādīšu Jums savus favorītus matu kopšanā/veidošanā.

Aicinu lasīt tālāk! :)

Matu kopšana.
Jau esmu rakstījusi par to, ka Natura Siberica šampūni un balzāmi ir mans šī brīža favorīts, arī pavisam nesen piepirku sev ziemas krājumus. :)))

Jau kādu laiku cīnos par matu ataudzēšanu un cenšos tiem atgūt veselīgu izskatu. Tāpēc esmu iegādājusies Mandeļu eļļiņu un Apelsīnu eļļiņu, ka arī produktus pret matu izkrišanu, jo sākoties rudenim mani mati atkal vēlas atvadīties no manis.

Vēlos iegādāties vēl dažas eļļiņas, iespējams, ka to darīšu ar iherb.com palīdzību.

Un esmu apņēmusies kādu laiku negriezt un nekrāsot matus.

Matu taisnošana.
Diezgan bieži taisnoju matus ar matu taisnotāju, tāpēc nepieciešama papildus aizsardzība pret karstumu. Šobrīd lietoju šādus Got2b līdzekļus. Ir labi, bet ir bijuši labāki manā īpašumā un pēc šo līdzkļu izlietošanas meklēšu rokās tos.

Matu ieveidošana.
Ruļļus tinu diezgan reti, bet kad to daru, tad izmantoju šos 2 līdzekļus. Nekā īpaša un dārga, jo šos izmantoju labi, ja reizi mēnesi, ja ne retāk.

Tādi nu mani favorīti matu kopšanā.

Vēl par tēmu:
Vasaras favorīti! Dekoratīvā kosmētika.
Vasaras favorīti! Sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļi.

8 komentāri:

  1. Mana frizierīte stāstīja, ka ja matus griež slapjus, tie ātrāk ataugot.

    p.s. esi mēģinājusi mandeļu eļļu, lai ''pievilktu'' iedegumu? Manuprāt, ļoti labi strādā:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, man jau 2 gadus nav sanācis vāļāties pludmalē. :(

      Dzēst
  2. Kurš ir tas "labāks" produkts matu aizsarzībai pret karstumu?:)

    AtbildētDzēst
  3. Abi got2be paši arī taisno vai tikai aizsargā pret karstumu? :)

    AtbildētDzēst
  4. es ar matu izkrišanu cīnos jau ļoti ilgi, nesaprotu, trūkst kādi vitamīni vai kas... :(
    Tev ir kāds līdzeklis palīdzējis pret matu izkrišanu, varbūt vari, ko labu ieteikt. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tikai tagad sāku cīnīties, tāpēc nevaru neko ieteikt. :(

      Dzēst