trešdiena, 2012. gada 26. septembris

ArtDeco Glam Stars Liquid Eye Liner, tonis 2

Vēl viens lainerītis, kuru nopirku komplektā ar toni nr.7, par kuru rakstīju iepriekš.
Vispār sākumā noskatīju šo, bet tomēr paņēmu tumšo, izgāju no veikala, apgriezos un aizgāju pēc šī :)

Šis man patīk vairāk, tieši tāpēc, ka tas ir caurspīdīgs un, manuprāt, šim ir lielāks pielietojums.

Tā pati smalkā otiņa, ar kuru es vēl šobrīd mokos. :)

Noturība mani ne īpaši apmierina, bez bāzes vispār pāris stundas, ar bāzi ir labāk, bet nesanāks no rīta uzkrāsot un visu dienu nostaigāt ja ir tādi plakstiņi kā man (taukaini).

Nu man ļoti patīk tonis. :)
Mēģināšu vēl, kā izskatās virs kādām acu ēnām, cerībā, ka noturība būs ilgāka. Kā reiz sestdien kārtējie svētki, varēšu paeksperimentēt.
 Fotoaprāts fokusēt negribēja, jo krāsa caurspīdīga, bet principu var saprast.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru