piektdiena, 2012. gada 7. septembris

Pien- DAIRY SPA roku mazgāšanas želeja

Šodien atkal parunāsim par Latvijā ražotiem produktiem.

Pirms tam nebiju dzirdējusi par tādu produktu līniju.
Tāpēc esmu priecīga, ka man radās iespēja šo produktu izmēģināt.

Sākšu ar to, ka man protams bija interesanti apmeklēt Pien- DAIRY SPA mājas lapu.
Atradu tur dažas interesantas lietas, kā piemēram...

pien- spa sērijā ūdens daļēji vai pilnīgi aizvietots ar piena sūkalu lietderīgu (pieckārtēju) koncentrātu, kas iegūts ar īpaši
saudzīgas tehnoloģijas palīdzību, ļaujot saglabāt sūkalu lietderīgās īpašības.

pH līmenis ir tieši tāds pats kā cilvēka ādai,
tādēļ tas stabilizē skābju – sārmu līdzsvaru;

Nepiemīt sausinoša iedarbība, īpaši ieteicams sausai ādai;

Āda tiek rūpīgi attīrīta un kļūst neticami mīksta un maiga;

Izejvielas pagatavotas no Latvijas zemnieku saimniecības piena,
atbalstot vietējos ražotājus;

Pievienoti dabiski vai ekoloģiski ražoti ekstrakti un konservanti.

Un atkal es priecājos par Latvijas zemniekiem un ka mums ir iespēja lietot kosmētiskos līdzekļus no pašmāju produktiem!

Pien- DAIRY SPA piedāvājumā ir piecie produkti:
Vannas putas
Dušas želeja
Roku mazgāšanas želeja
Želeja intīmajai zonai
Attīrošās sejas putas

Man radās iespēja izmēģināt Roku mazgāšanas želeju.


Pirmais par ko es vēlētos jūs brīdināt - Pien- SPA produktiem ir specifiska smarža. Citiem tā netraucē, citi vispār nevar pierast, man arī pagāja kāds brīdis līdz es pieradu un tikai tagad, pēc 2 nedēļu lietošanas man tā smarža netraucē nemaz.
Smarža ir skābena, es varētu pielīdzināt saskābušam pienam.

Produkta konsistence man ļoti iepatikās.
Pietiek ar vienu dozatora spiedienu, lai pilnībā nomazgātu rokas.

Pēc roku noskalošanas uz rokām vēl jūtama tāda eļļaina kārtiņa, bet tas ir uz brīdi un par to nav jāuztraucas.

Manai mammai šis produkts tik ļoti iepatikās, ka viņa pat nomazgāja ar viņu seju un bija sajūsmā, jo pēc noskalošanas, viņas sausā seja neprasīja, lai uz tās uzreiz uzklāj krēmu.

Tāpēc savam wishlistam pievienošu šīs pašas sērijas Attīrošās putas sejai.

Bet atgriežamies pie želejas roku mazgāšanai, lūk ko mums vēsti ražotāju mājas lapa:

Hipoalergēna, mitrinoša želeja saudzīgi attīra un nomierina ādu, padara to dabiski mīkstu un zīdainu. Paredzēta jebkura ādas tipa kopšanai, sevišķi piemērota sausai un jūtīgai ādai. Želeju rekomendē izmantot arī nagu un ādas ap nagiem sagatavošanai manikīram.     
Nesatur krāsvielas un aromatizētājus, kā arī komponentus, kas var izmainīt ādas pH līmeni uz sārmainu. Mīkstina, mitrina, balina un atjaunina ādu, samazina niezi, stiprina nagus un veicina sēnīšu izraisītu nagu bojājumu ārstēšanu.

Un lūk ko mums vēstī ražotājs uz skaistā iepakojuma:


Sastāvdaļas:
Un uz pašas pudelītes:

Manuprāt, ražotāji arī ar produkta iepakojumu ir trāpījuši desmitniekā. Viss ir saprotams, nav kaudze bildīšu un melns uz balta ir pasniegta visa vajadzīgā informācija.
Ja visi produkti būtu tādos iepakojumos, tad varbūt vannas istaba beigtu izskatīties pēc Jaunā gada eglītes? :)

Ceru, ka pēc citu produktu izmēģināšanas man radīsies pilnīgs viedoklis, vai šiem produktiem būt manā ikdienas kopšanas sastāvā, vai nē, bet sobrīd palieku apmierināta un ar cerību uz to labāko.

P.S. Ražotāja mājas lapā perfekti ir norādītas vietas, kur šos produktus var iegādāties, skatīt šeit.
Žēl, ka visi tā nedara, tas man konkrēti atvieglotu dzīvi! :)

3 komentāri:

  1. Man ļoti patīk šī zīmola produktu askētiskais dizains. Uzreiz rada lielāku uzticamību nekā krāsainie iepakojumi, kas produktiem lielākoties liek izskatīties lētiem.
    Paldies par apskatu, noteikti gribu arī pamēģināt kādu no šīs sērijas produktiem!

    AtbildētDzēst
  2. es pašlaik izmēģinu viņu sejas mazgāšanas līdzekli :)

    AtbildētDzēst
  3. www.magonite.lv, Lāčplēša iela 31 - nāc un iegādājies!

    AtbildētDzēst