pirmdiena, 2012. gada 10. septembris

Jaunums! Eveline BB Cream

Ieraugot facebookā ziņu no Drogām, ka ir parādījies jauns BB krēms, man radās interese paskatīties, ko tad jaunu un neredzētu Eveline Cosmetics mums var piedāvāt.
Tad nu devos pakaļ.

Sākšu ar to, ka patīkama cena, ar Drogas klienta karti - 2.79ls. Ja kas, tad nebūs tik liels zaudējums.

Sev nopirku toni Light.

Tiem, kam radās interese, aicinu lasīt tālāk.
Kaudze bilžu un salīdzinājumi ar citiem BB krēmiem un kā šis brīnums izskatās uz manas sejas...

50ml iepakojums, tik pat cik Garnier BB Cream un par 20ml vairāk kā Maybelline BB Cream.

Iepakojums viss ir apdrukāts ar lielu daudzumu informācijas, kam nu interesē - parādīšu...


Atzīšos, es noguru lasīt un tā arī neizlasīju, šādos gadījumos es saku - pārāk daudz burtu. :)))

Radās interese, ar ko tad šis krēms atšķiras no citiem diviem manā īpašumā esošajiem...
Sāksim ar konsistenci:
1-Eveline BB Cream; 2-Garnier BB Cream; 3-Maybelline BB Cream
Salīdzinu ar šādiem toņiem - Eveline Light, Garnier Medium un Maybelline Light (diemžēl nav man Garnier Light, un nebūs :)) )

Kā redzam, tad Eveline krēma konsistence ir ļoti līdzīga Garnier krēma konsistencei un Maybelline krēms ir pats šķidrākais.
Te nu es nobijos! Ar Garnier krēmu es nespēju sadraudzēties, tas uz manas sejas uzklājas kā maska, nu gluži kā mana Oriflame mālu maska. :)
BB krēmus es parasti klāju ar savu RT Stippling Brush, ja Maybelline krēmam nerodas nekādas problēmas, tad  Garnier krēmu man pēc tam nācās vēl tīrīt nost ar sūklīti, lai uz sejas daudz maz tas izlīdzinātos.

Ar Eveline BB Cream tas nenotika, kaut gan konsistence ir biezāka, kā Maybelline, tomēr tas uzklājās līdzeni un ātri iesūcās ādā un neko tīrīt nost nevajadzēja.
Fuh, ar to mēs tikām galā! :)

Turpinām ar toņiem, kāds tad galu galā ir tas Light?
1-Eveline BB Cream; 2-Garnier BB Cream; 3-Maybelline BB Cream
Diemžēl, daudz bildē saprast nevar, bet nu es centīšos pastāstīt.

Secināju, ka Eveline tonis Light ir tumšāks par Maybelline tonis Light! Un attiecīgi nedaudz gaišāks par Garnier toni Medium, bet ne īpaši daudz, vairāk tur jau ir atšķirība pašā toņa krāsa.

Te nu es vīlos, tuvojas ziema, atgriezīsies mans aristokrātiskais baltums un iespējams, ka Eveline BB Cream nāksies atlikt uz pavasari. :(

Tā kā, šobrīd manos favorītos ir un paliek Maybelline BB Cream un attiecīgi Eveline iespraucas starp pirmo un Garnier.

Un lūk arī foto, kā tas izskatās uz manas sejas un kamā šis līdzeklis pārvēršs manu zilgano seju..
Atšķirība ir, vai ne?

Un sastāvs:
Visā visumā esmu apmierināta ar šo produktu. Par savām mazajām naudiņām, tomēr strādā un ja vajadzētu, es viņu pirktu atkārtoti.

Ceru, ka kādam palīdzēju rast atbildi uz - Pirkt vai Nepirkt?

Veiksmīgu dienu! :)

22 komentāri:

  1. Paldies par rakstu! Man arī ir doma pirkt, bet, protams, manās drogās jau nekā nav :D Fail :D

    AtbildētDzēst
  2. Izdomāju, pirkšu!!:)
    Labi, ka uzrakstīji par to toni, a to paņemtu medium un man kudi pa tumšu:D Kādēļ manas tonim ir tikai divi varianti - pa tumšu vai pa gaišu!

    AtbildētDzēst
  3. tiešām paldies par rakstu. :) ļoti interesanti, nemaz nezināju, ka Eveline ir šāda veida krēmi.

    AtbildētDzēst
  4. Drogās saskatījos virsū, bet pirkt negribēju, nolēmu pagaidīt kādu atsauksmi. :D
    Paldies, noteikti nopirkšu. :)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies pa atsauksmi!
    Bet kā ir ar taukainumu? Vai tajā ziņā nav līdzīgs Garnier BB?

    AtbildētDzēst
  6. Nu žēl, ka tik tumšs! Būtu gaišāks - paņemtu! Bet tā neredzu jēgu nopirkt un ielikt grozā uz vairākiem mēnešiem! :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl, ka viņi nav izlikuši testerus. :(

      Dzēst
    2. Tādos gadījumos es daru nekaunīgi un tomēr paskatos kāds ir tonis arī bez testera!

      Dzēst
    3. atļaušos par šo ieburkšķēt - un pēc tam kāds iegādāsies sašmurgātu produktu. es šāda iemesla dēļ netieku pie viena interesējoša lūpu spīduma, jo, lai gan ir testeris, tik un tā pārējie ir tikuši skrūvēti vaļā un aplūkoti (un pēc tam apšmurgāti ar to spīdumu). bet, par tēmu runājot, produkts interesants, bet man nesanāks noporvēt, jo izskatās pa tumšu (ehh, mums vispār maz normālus gaišos toņus sūta, ja kaut kam ir, tad parasti izpērk mega ātrumā, bē).

      Dzēst
    4. Es šitā iegrābos ar gēla acu laineri. Paņēmu, skatos nav testeris un tikai mājās pamanīju, ka kāds atplēsis un visu sabakstījis. Nācās pirkt citu.

      Dzēst
    5. Meitenes, protams saprāta robežās! Ja izspiež mazu pilīti no krēma paciņas, nekas tā iekšienē nebojājas :) Un vienmēr taču ir jāpārbauda tas produkts, kuru gatavojamies pirkt. :)

      Dzēst
    6. nē, nu ja Tu to produktu pēc tam paņem, tad jau ir ok :) bet visādi citādi.. es parasti vai nu meklēju pārdevēju un palūdzu izdalīt testeri (parasti tas nesagādā problēmas) vai arī skumji nopūšos un nepērku. jo, redzi, Tu varbūt esi kārtīgs, tikai izspied un paskaties. bet cits ar pirkstiem iebrauc.

      Dzēst
    7. Nja, cilvēki ir dažādi. Neapvainojieties, ja jūs necūkojat to kosmētiku, tad runa nav par jums.
      Vnk es pati, kad pirmo reizi ieraudzīju Essences stendu Spicē, man žoklis atkārās, pat pieskarties bija pretīgi. Žēl, ka ne vienmēr kāds tam seko, jo no malas tas tiešām izskatās ne īpaši un domāju, ka daudzi vienkārši tādēļ arī paiet garām.

      Dzēst
    8. Nez kāpēc L'oreal stendu visu laiku kāds pucē un tur ir ideāla kārtība. :D

      Dzēst
  7. Tieši šodien nopirku uz testu - man arī light tonis - resume - patīk.

    AtbildētDzēst
  8. Šodien ilgi skatījos uz šo bb krēmu un tomēr nenopirku, jo nesen iegādājos vienu citu, kuram nebija testeri, un krāsa mani neiepriecināja. Mana āda ir ļoti gaiša - light porcelain. Škiet, ka tas ir gaišākais tonis, kāds ir iespējams. Gribēju pajautāt kāds ādas tonis ir tev, lai zinātu vai ir vērts pirkt.

    AtbildētDzēst
  9. Šobrīd, ziemā, mans šis BB ir par tumšu, neskatoties uz to, ka man ir pats gaišākais tonis.
    Lietoju tikai Maybelline, jo tas ir gaišāks.

    AtbildētDzēst