trešdiena, 2012. gada 19. septembris

Ganier Pure Active Fruit Energy sērija

Jaunā Garnier Pure Active sērija, kuras sastāvā ietilps želeja sejas mazgāšanai un gēla sejas skrubis.

Un tālāk manas domas par katru atsevišķi, sastāvi utt.

Daily Energising Gel Wash
Jau esmu rakstījusi par parasto Garnier Pure Active želeju sejas mazgāšanai, varu teikt, ka šī ne ar ko neatšķiras, ja neskaita aromātu. Jaunajai ir izteikt citrusa aromāts, kā jau minēts uz iepakojuma - Greipfrūta un granātābola.

Izmantoju ikdienas sejas mazgāšanai. Ja cerēju, ka ātri beigsies pirmā, tad šobrīd, diemžēl, man jācer divtik ilgi.
Neatkārtošos, manas domas par želeju var izlasīt pirmajā rakstā, nekas nav mainījies (links uzspiežot uz nosaukuma).

Ražotājs:
Sastāvs:

Atkārtoti nepirkšu ne jauno, ne veco, meklēšu kaut ko efektīvāku.

Daily Energising Gel Scrub
Par šo produktu man interese bija lielāka, jo iepriekšējā šī produkta versija man nebija bijusi.

Pamēģināju un nokļuvu domstarpībās.
Jā, it kā ikdienas lietošanai it ok, arī uz iepakojuma ir norādīts - lietot ik dienu.
Bet, bet, bet...
Man tomēr patīk efektīvāki skrubji, kurus lieto 2-3 reizes nedēļā un pārējās dienās āda ir gluda un patīkama, ja pieskaras.
Ar šo želeju ir tā, ka āda man bija gluda, bet reāli līdz nākamajai dienai.

Tāds pats citrusu aromāts kā augstāk minētai želejai.

Skrubju daļiņas ļoti, ļoti maigas, jutu tikai kad pieskāros sejai, uz pašas sejas nejutu neko.

Uz sejas klājas labi un nost arī mazgājas labi, nedaudz puto mazgājot nost, pilnībā nepiekrītu uzrakstam uz iepakojuma par dziļo attīrīšanu.

Ražotājs:
Sastāvs:
Vai es pirktu atkārtoti?
Nezinu, šobrid skrubju man ir daudz, arī šis iepakojums ir liels un derēs ilgam laikam, it īpaši ja lietot citas dienas vēl citus skrubjus.
Iespējams, ka meklēšu kaut ko, kam ir labāks sastāvs.

8 komentāri:

  1. Kura tad ir pirmā skrubja versija? Tas zaļais? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka vēl balti zila ir.

      Dzēst
    2. ups, atvainojos, zaļais ir no clean&clear :)
      varbūt esi to arī lietojusi un vari salīdzināt?

      Dzēst
    3. Nē, diemžēl neesmu lietojusi. :(

      Dzēst
  2. Es šādus gēla skrubjus nemaz nemēģinu, tie parasti ir šķidri ar retām skrubējošām daļiņām, mazefektīgi un nejēdzīgi. Šis jau no skata izskatās tāds pats.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu pie šāda secinājuma nonāci taču izmēģinot kau vai vienu, vai ne?
      Lūk es arī nonāca pie šāda secinājuma izmēģinot vienu vienīgo (šo) :)

      Dzēst
  3. Es nesaprotu kāpēc cilvēki, kas var atļauties nopirkt normālu, tiešām efektīvu skrubi, pērk kkādus lētā gala neefektīvus ķimikāliju savienojumus. Kāda jēga? Pa ~2Ls nu nebūs nekas labs. Labāk taču nopirkt padārgu un lietot pusgadu, nevis 5 nefektīvi lētus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Un kad no skrubja pa 10ls uzmetas alerģija pirmajā lietošanas reizē??

      Dzēst