trešdiena, 2013. gada 3. jūlijs

ArtDeco All in One Mascara skropstu tuša

Tušu, kuru varēja iegūt par brīvu, pērkot žurnāla Santa jūlija numuru.

Nevēlējos rakstīt nekādus ātros pirmā mirkļa iespaidus, jo no sākuma nevarēju sadraudzēties ar šo tušu.
Tikai tagad man beidzot ir viedoklis, jo katru dienu to lietojot, es esmu sapratusi kā un kur man labāk krāsot. :)
Ja būtu rakstījusi jau pašā sākumā, tad būtu melojusi, jo šobrīd man ir pilnīgi savādākas domas.


Sāku rakstīt par to, ka man nepatīk šīs tušas lētā izskata iepakojums, bet tad sapratu, ka nav jēgas par to runāt, jo gaumes ir dažādas.
Bet, tik un tā, man prasītos, kaut ko ar šikāku un ar odziņu, jo šīs iepakojums man atgādina 90-tos gadus, manu bērnību. :))
Kāpēc man no sākuma nesanāca tas ko es vēlos no šīs tušas?
Visticamāk tāpēc, ka jau apmēram gadu es lietoju tikai gumijas otiņu, ar kuru es esmu sadraudzējusies un, ja man viss sanāk ideāli, kāpēc kaut ko mainīt?

Standarta otiņa, nav nekādu pretenziju. Viss klājas viegli, nav problēmu tik līdz grūtākām vietām.

Pati tuša ir ļoti melna un pat, ja tā uz acīm ir jau vairākas stundas, to paberzējot var kārtīgi izsmērēt pa pusseju.
Pirmo reizi sastopu tik melnu tušu, kura tik daudz uzklājas uz skropstām.
Tīrot nost var ar vienu vatīti nepietikt. Man knapi pietiek ar vienu katrai acij.

Karstā laikā, paliekot taukainai manai sejas ādai, tā var sākt smērēt zem acīm.

Ikdienā nemīlu dabiski uzkrāsotās skropstas. Man vairāk patīk dramatiskās. Ar šo tušu to nevarēju dabūt ilgu laiku.
Tagad beidzot esmu iemācījusies uzkrāsot tā, lai dabūtu savām acīm dzīvu izskatu.
Tātad viss ir iespējams, kaut gan no sākuma šo tušu vēlejos norakstīt.

Ja nu kādam interesē, sastāvs:

Un uz manām skropstām:
Bilde nav tā veiksmīgākā, ja sanāks kāda labāka, tad nomainīšu.
Tagad, kad esmu sadraudzējusies ar šo tušu, viennozīmīgi to turpināšu lietot katru dienu.

Veikals:
Drogas, Douglas, Kolonna, CenuKlubs.

Cena:
Ap 8ls

5 komentāri:

  1. Es gan nevaru dabūt dramatisku efektu,ja klāju vairākās kārtās,skropstas salīp un parādās kamoliņi,nezinu,man nepatīk,pati tādu gan nekad nepirkšu,kaut gan ir daudz laba lasīts par šo tušu.Varbūt,kad pakaltīs būs labāka.Un,jā piekritīšu tev,smērējās,un kā vel smērējas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man no sākuma bija tieši tas pats. Viss lipa. Tagad vairs tā nav. :)
      Nezinu, tuša pakalta, vai kāds cits faktors. :))

      Dzēst
  2. Ir tušas dramatiskam efektam un ir tušas ikdienišķam efektam. Man šī tuša dod "manas skropstas, tikai labākas" efektu. Ļoti labi turās un vēl nav smērējusies. :) Ļoti patīk, gan kkad drīz būs atsauksme no manis ar' :)

    AtbildētDzēst
  3. Maniem taukainajiem plakstiņie šī tuša ne reizi vēl nav neko nosmērējusi, bet lietoju jau gandrīz vai gadu! ļoti laba tuša. Par iepakojumu piekritīšu - tā ir gaumes lieta. Piemēram, man ļoti patīk. Lakonisks bez dilstošiem uzrakstiem. :)

    AtbildētDzēst
  4. Laba skropstu tuša laikam ir kā ūdens tuksnesī. Ja atrodi, tad nenovērs acis. Veikalā iemēģināju, salipa visas skropstas kopā, lai gan kārtīgi noņēmu lieko tušu.

    Brigita,
    http://lostinpattern.blogspot.com/

    AtbildētDzēst