pirmdiena, 2013. gada 29. jūlijs

Чистая Линия "Система ухода за кожей рук" - roku krēms un fito-koncentrāts

Komplekts, kuru iegādājos Multilukss veikalā, par nieka 0.99LS.

Komplektā ietilpst:
Mitrinošs roku krēms ar violīšu smaržu.
Fito koncentrāts "Vitamīni nagiem un kutikulām" ar violīšu smaržu.

Tilpumi:
krēmam - 75ml
koncentrātam - 25ml

Ja jums vajag papildināt dāvanu ar kādu nieciņu, tad šis ir ļoti labs un skaista variants.

Bet tālāk pastāstīšu par abiem produktiem un vai tie man patīk, vai nē.


Varētu padomāt, ka krēms kā jau krēms, bet...
Krēmam ir fantastiska smarža (protams "на любителя"), bet man patīk un vēl kādu laiku pēc uzklāšanas to var just.
Pats produkts gan man ne īpaši iepatikās, jo tas ļoti ātri iesūcas ādā, bet es nejūtu to sajūtu, ka rokas ir mitrinātas, pēc kāda brīža ņemu jau citus roku krēmus, lai patiešām rokas mitrinātu (it īpaši pēc kādiem mājas darbiem, kuri saistīti ar ūdeni).

Koncentrāts, nezinu, vai koncentrāts ir kāda noteikta veida, vai nē, bet šis produkts ir vienkāršs krēms, tiesa mitrina daudz labāk nekā otrs komplektā esošais.
Arī ar skaisto violīšu aromātu.

Kopumā produkti nav slikti... vienreizējai pamēģināšanai.
Šos izlietošu, jo man patīk aromāts, bet vairāk tādus nepirkšu, jo man ir citi krēmi, kas man ļoti patīk.

2 komentāri:

  1. paldies par atsauksmi! gribēju šo multiluksā pirkt, bet tagad šaubos, jo man vajag labu roku krēmu, bet šis izklausās nekas īpašs, bet tomēr par tādu cenu būs jāpamēģina :D :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pamēģināšanai cena nav augsta. Un ja nu iepatīkas daudz vairāk nekā man? :)

      Dzēst