pirmdiena, 2013. gada 15. jūlijs

Artdeco vaigu sārtums, tonis 39

Apmēram gadu vēlējos pamēģināt šo vaigu sārtumu, bet tā kā man jau bija, tad tā nebija prioritāte un es atkal visu laiku aizmirsu.

Kārtējā braucienā uz Cenu Klubu (jau rakstīju, ka tur ArtDeco kosmētika ir lētāk, kā citos veikalos) es izvēlējos sev vienu toni.
Youtube bija dzirdējusi labas atsauksmes par citu toni, bet paskatoties dzīvē, sapratu, ka lielākajai daļai ArtDeco vaigu sārtumu, iekšā ir šimmeris. Man tādu galīgi nevajag, tāpēc es izvēlējos to, kura nav šī šimmera.

Uzreiz varu pateik, ka ar sārtumu es esmu apmierināta un tagad domāju, kāpēc nenopirku ātrāk???

Tālāk bildes un svatči.


Vai sārtums ir ļoti labi pigmentēts. Ļoti viegli klājas un uz manas sejas turas apmēram 5-6 stundas.
Ņemot ar otu, tas put.


Dzīvē tik daudz neklāju, bet gribēju lai ir labāk redzams.
Tiem, kas meklē vaigu sārtumu, vai arī vēlas pamēģināt ArtDeco, viennozīmīgi iesaku pamēģināt kādu no toņiem!
ArtDeco kosmētika man vēl nav likusi vilties! Priecājos gan par viņu ēnām, gan par bāzi ēnam, gan par skropstu tušu.

Es pirku:
Veikals "CenuKlubs" Rēzeknes ielā, cena 4.29LS (3.99LS Kluba biedriem).

1 komentārs:

  1. Tāds smuks sārtums uzreiz sejai! Man patīk, ka viņi ir pigmentēti, nevajag ļoti daudz uz vaidziņiem, lai redzētu smuku pietvīkumu. :)

    AtbildētDzēst