otrdiena, 2013. gada 30. jūlijs

Чистая Линия šampūns "Apjoms un spēks", kvieši un lins

Pēc katras neveiksmes es solos nemēģināt jaunus šampūnus, it īpaši no lētā gala.
Bet atkal un atkal man paslīd kāja un es iegādājos šo Чистая Линия šampūnu.

Tagad jābūt jautājumam - kāpēc es izmēģinu jaunus šampūnus, ja es jau esmu atradusi savu ideālu?
Tāpēc, ka šobrīd es intensīvi lietoju maskas un eļļas un katru reizi, lai tās izmazgātu no matiem, man vajag 3 reizes to saziepēt.
Es esmu kļuvusi par skopu un man ir žēl savu šampūnu tērēt tādām lietām, tāpēc nodomāju, ka varētu pirmās 2 reizes mazgāt ar kādu lētāku, bet trešo jau ar savu.

Heh, smieklīgi izklausās, pat kauns atzīties. :)))

Īstenībā divus es esmu atradusi, kuri der manai jūtīgajai galvas ādai, par tiem noteikti uzrakstīšu.

Tagad gan runāšu tieši par bildē esošo šampūnu.

Kā jau nojaušat, ar šo šampūnu es kārtējo reizi iegrābos. Jā, pēc 2 lietošanas reizēm mana galvas āda sāka ļoti niezēt un es šo šampūnu atdevu mammai.
Un arī mammas āda sāka niezēt pēc dažām lietošanas reizēm. :))

Tagad šim šampūnam ir viens liktenis - kļūt par vannas putām :))
Un es savukārt nemēģināšu vairs citus Чистая Линия šampūnus.

Varbūt kāds vēlas man ieteikt kādu šampūnu jūtīgai galvas ādai, kurš jums nav izraisījis nepatīkamas sajūtas, niezes utt.?

1 komentārs:

  1. Man ir tieši tāda pati problēma jau vairākus gadus. Šobrīd lietoju Natura Siberica šampūnu zaļajā pudelē (kopš gada sākuma), viss ideāli. Pirms tam bija Siberikā pirkts Agafij šampūns (dermatoloģisks) - no sākuma paniezēja, pēc tam arī bija ok. Profesionālie man arī neder, lai arī cik labi izmazgā matus, galvas āda niez (esmu mēģinājusi gan vairāku veidu Matrix, gan Tigi). Un neniez no Head&Shoulders, vismaz man.
    Man labsajūta ir ļoti svarīga (ir bijušas naktis, kad pamostos no niezošas galvas un sakasu to līdz rētām), tāpēc šampūnam nežēloju naudu (kaut gan mans tagadējais nav dārgs). Velvet Mimosa ieteica bēbīšu šampūnus, varbūt izmēģini.

    AtbildētDzēst