otrdiena, 2013. gada 23. jūlijs

Бархатные Ручки roku krēms ar makadāmijas riekstu eļļu

Pēdējā laikā es esmu ļoti iecienījusi šīs firmas roku krēmus.
Nevarēju nenopirkt šo, jo mani uzpirka, tas, ka šim ir savādākas krāsas iepakojums (kaut kas jauns) un, ka šī krēma sastāvā ir Makadāmijas riekstu eļļa (kas tas ir, lasiet, piemēram, >šeit<).

Ļoti liels šo krēmu plus ir tas, ka tie ļoti ātri iesūcas rokās un tās ir ilgu laiku mitrinātas.

Jau otro reizi esmu apmierināta ar šīs firmas produkciju.

Vislielākā izvēle šiem krēmiem ir Multilukss veikalā (kur tādi atrodas, skatieties >šeit<).

Cenas ir no 1-2ls. Šis bija viens no dārgākajiem, ja nemaldos, tad ap 1.70ls.

Noteikti izmēģināšu vēl citus šīs firmas roku krēmus, tiesa būs jāpagaida, jo tie lietojas ļoti ekonomiski.
Iepriekšējo lietoju vairāk kā pusgadu, lietojot aptuveni katru otro dienu (pa vidu lietoju vēl divus citus un visus pēc kārtas miksēju līdz tie beidzās).

1 komentārs:

  1. Man roku krēmi tagad nav topā, jo rokas pašas ir pietiekami barotas, bet ziemā šis varētu mani interesēt. Paldies par ieteikumu! :)

    AtbildētDzēst