piektdiena, 2013. gada 19. jūlijs

Maybelline Fit me! bronzeris, tonis 100s

 Šo bronzeri ieguvu par brīvu, pērkot Maybelline produktus 7.99ls vērtībā.
Beidzot esmu gatava pastāstīt kā es lietoju šo bronzeri un atrādīt bildes.

Izvēlei bija divi toņi - 100s un 200s, es izvēlējos gaišāko, jo vienmēr kaut kā galvā ir doma, ka lielāko gada daļu es tomēr esmu bāla nevis nosauļojusies.

Šobrīd šis bronzeris man ir par gaišu, bet es nepārdzīvoju, jo esmu atradusi citu pielietojumu.

Neesmu vīlusies, jo šobrīd izmantoju savādāk, bet atnāks ziema, un tas būs kā pilnvērtīgs bronzeris.


 Skaists iepakojums, visi šo iepakojumu pazīst kā šīs pašas sērijas Fit Me pūderi.
Kaut gan Drogās šis bronzeris nepārdodas, bet esmu to redzējusi Prisma veikalā.
 Augšējā bildē var jau redzēt, ka šis bronzeris ir gaišs, bet šobrīd tas man ir ideāls kā pūderis!

Jā, lietoju to visai sejai, jo uz manas sejas tas nerada rižo toni. Skaista bēšīga krāsa.

 Iepakojuma pirmajā atvērumā ir pats bronzeris, bet otrajā atvērumā spogulis un otiņa.


 Man ļoti patīk šī tipa otiņas. Manuprāt, ideālākās otas bronzera uzklāšanai. Šī ota gan nav perfektākās kvalitātes, bet strādāt var.

Šādi šis bronzeris uzskatās uzklāts pilnībā uz visas sejas.
Matē, bet ne stipri (šobrīd ir pietiekami, lai nebūtu par daudz uz sejas), noturība apmēram 3 stundas, tad jāpiepūderē.

Kopumā esmu vairāk kā apmierināta ar šo bronzeri (it īpaši vēl par brīvu)!

Veikals:
Prisma
Cena:
Nedaudz pāri 8ls.

P.S. Jautājums tiem, kas ari ieguva šo bronzeri - kā jūs to izmantojat un ka patīk?

1 komentārs:

  1. Pagaidām nolikts maliņā - uz ziemu būs perfekts bronzeris. :)

    AtbildētDzēst