pirmdiena, 2013. gada 22. jūlijs

Kosmētiskie vazelīni - esmu sajūsmā!

Pirmo reizi par vazelīniem uzzināju Zandas blogā, izrādās, ka arī Bubio ir rakstījusi par to, un kā to lietot.

Šos 2 (īstenībā 3, jo atradu vēl vienu veidu, tikai citā Multiluksā) pirku ar atlaidēm Multilukss veikalā. Tikai par nieka 0.36ls katru.

Tas ir super līdzeklis!
Šobrīd to lietoju lūpām (vairākas reizes dienā) un zem acīm (lai baro un mitrina) uz nakti.

Uz lūpām noturība nav tā labākā, bet par tādu cenu ir normāli.

Tagad, karstajās dienās, tam ir tāda konsistence, ka to paņemt ar pirktu ir tīrā bauda un smērējot uz lūpām, tas vienkārši kūst.
Es iegūstu vairāk baudas no uzklāšanas procesa (joks) :)))

Vazelīns tieši lūpām ar zemeņu aromātu.

Kosmētiskais vazelīns, kuru var izmantot vairākos veidos (neatkārtošos, jo tā būs špikošana no Bubio, apmeklējiet viņas blogu (links augstāk) un tur viss jauki aprakstīts.), es lietoju tāpat arī lūpām.

Un ir vēl viens - Детский, bildes nav, jo to nopirku burtiski tikko.

Bet visi ir labi un ņem, kuru vēlies.

Ja vēl neesat mēģinājuši, tad iesaku doties uz Multilukss veikalu un to iegādāties, šobrīd ir laba atlaide - 036ls.

6 komentāri:

  1. Forši, man ir bijuši tie veidi, kas Bubio blogā, bet tiem bija lielas problēmas ar atvēršanu.
    Kā šim? Viegli veras vaļā/ciet?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Veras vaļā viegli.
      Varētu arī nēsāt līdzi, bet ka nesāk tecēt no karstuma, jo šajā laikā tiešām paliek ļoti mīksts (varbūt, ka var arī pavisam izkust, bet neesmu gan ķimiķe). :))

      Dzēst
  2. Man vazelīns ir bijis sabiedrotais nu jau otro gadu un vēl joprojām es neesmu beigusi par to fanot. Es lietoju uz skropstām kā arī zem acīm, lai mīmikas krunciņas tik traki neveidojas ap acīm. Tik tiešām šie ir tāds atradums un ja vēl pa 0.36 sant. tad nav ko taupīt. Tas kalpos neticami ilgi un būs katra santīma vērts. :)

    AtbildētDzēst
  3. Man vēl patīk vazelīnu lietot uzklājot to ap nagu, pirms lakošanas. Ja gadās kādas kļūmes, tādā veidā tās daudz vieglāk notīrīt :) Bet, jā, vazelīns ir manta :)

    AtbildētDzēst
  4. Es tieši šādus nopirku pirms kāda mēneša Siberikā pa 0,09 sant gabalā )))

    AtbildētDzēst
  5. Vazelīns ir mīkstinošs un aizsargājošs līdzeklis, tas tiesa! Bet tomēr acu krēma vietā es neieteiktu to meitenēm lietot.. ņemot vērā ka tā sastāvs ir tīrās minerāleļļas un izcelsme jau nu nav dabīga. Tas nav līdzeklis ar kuru cīnīties pret pirmajām (vai jau vēlākām) grumbiņām.. Vizuāli un tehniski tas patiešām ādu padara maigu, bet no ārējas vides kaitīgās iedarbības tas vispār nepasargā! Kā kosmētikas noņēmējs un mīkstinošs lūpu balzāms ziemā ir ok, bet ne kā ikdienas krēms sejai vai ne-do-dies acu zonai. Tas palīdz tikai konkrētajā lietošanas brīdi, bet nekādu ilgnoturīgu iespaidu uz ādu neatstāj. Veiksmi!

    AtbildētDzēst