ceturtdiena, 2013. gada 11. jūlijs

Pirkumi Multilukss veikalā - "Чистая Линия", "Сто рецептов красоты" u.c.

Pieļauju, ka tad, kad es nāku lasīt, kas jauns blogu pasaulē, mans maciņš vēlas noslēpties dziļākajā stūrī, lai es to nevarētu atrast.

Arī šoreiz raksts par to, ka Multilukss veikalā ir atlaides, neatstāja mani vienaldzīgu.

Atradu, ka tepat netālu - Imantā, ir Multilukss veikals un tad nu arī devos medīt atlaides.

Atlaides tiešām ir! Un vēl kādas!!!

Un vēl info (es jau mīlu tās klientu kartes ))) ), veicot pirkumu virs 10ls, dāvanā klientu karte.
Man nesanāca, jo uzzināju to tikai kasē, kad viss jau bija izsist čekā un negribēju ātrumā skriet vēl kaut ko meklēt pa veikalu, lai sanāktu tie 10ls, tāpēc aiziešu vēlreiz. :))

Visi pirkumi (izņemot zobu pastu) bija iegādāti ar atlaidēm, tāpēc cena būs norādīta atlaižu.

  • Чистая Линия šampūns "Apjoms un spēks", kvieši un lins, cena 0.95ls.
  • Сто рецептов красоты šampūns "Intensīva atjaunošana" ar olas dzeltenumu un mandeļu eļļu, cena 0.96ls.
  • Чистая Линия "Система ухода за кожей рук" dāvanu komplekts, kurā ietilpst roku krēms (75ml) un fito koncentrāts (25ml), cena 0.99ls.
  • Maditoд antiseptic antibakteriālās mitrās salvetes ar kumelītēm, cena 0.38ls.
  • Сто рецептов красоты sejas krēms "Огуречный", mitrinošs, cena 0.57ls.
  • Сто рецептов красоты krēms plakstiņiem, ar gurķu ekstraktu, cena 1.06ls.
  • Silca zobu pasta bērnam :), cena 1.19ls
  • Чистая Линия skrubis ar avenēm un brūklenēm, cena 0.95ls.
  • Kosmētiskais vazelīns un vazelīns lūpām, katrs par 0.36ls.
Lūk tādi pirkumi, tuvākājā nākotnē, gan jau pastāstīšu kā man patika šie produkti.



Visiem skaistu šo dienu, bet mēs turpināsim ar arbūzu. :)))

7 komentāri:

  1. Gribētos atsauksmi par to ČL šampūnu :)

    AtbildētDzēst
  2. Man Чистая Линия šampūni tīri labi patika, tādi attīroši un saudzīgi galvas ādai. :)
    Malacis, ka nopirku vazelīnu. Tā ir baigi labā manta kā lūpām, tā arī visam citam. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uzmini nu, kurā blogā es vazelīnu noskatīju :)))
      Nākamreiz vēlos pamēģināt to, kas bija tūbiņā un maksāja ap latu.

      Šampūnus es nopirku tādēļ, ka man palika žēl ar H&S mazgāt eļļas un maskas ārā, tāpēc vienu reizi ieziepēju kādu citu šampūnu un tad H&S.

      Dzēst
  3. Līdz kuram ir atlaides?

    AtbildētDzēst
  4. O, es arī iestūrēju uz Multilukss, labi, ka man makā bija tikai 10Ls! :)

    AtbildētDzēst