otrdiena, 2013. gada 30. jūlijs

Izlietotais jūnijā un jūlijā.

Pagājušajā mēnesī izlaidu šādu rakstu, tāpēc šomēnes atskaitos par 2 mēnešiem.

Tādi lūk produkti tika izlietoti:

  1. FA dušas želeja - man ļoti patika aromāts, domāju, ka pirkšu vēl, ja būs labas atlaides.
  2. L'oreal Elvital matu maska - fantastiska!!! Vienkārši wow, wow, wow!!! Būs atsauksme, kad atradīšu, kur pēc datoru maiņas nogrūda jau nofotografētās bildes.
  3. Himalaya sejas skrubis - atsauksme >šeit<.
  4. Isana roku krēms - ilgu laiku bija mans favorīts, atsauksme >šeit<.
  5. Organic Shop jojoba hair oil - neatstāja nekādu iespaidu, tāpēc pat nerakstīšu atsauksmi un jaunu nepirkšu.
  6. Garnier ķermeņa losjons - man patika, domāju, ka pirkšu vēl, atsauksme >šeit<.
  7. Weleda lavandas masāžas eļļa - pirku, lai masētu bērnu, kad tam bija iesnas, bet nekas no manas ieceres nesanāca, tāpēc vienkārši, kad jau termiņš gāja uz beigām - salēju vannā.
  8. Tējas koka eļļa - mans must have, ir jau iegādāts jauns iepakojums, tikai cita firma, atsauksme >šeit<.
  9. Nezināmas izcelsmes nagu lakas noņēmējs - aizsūtīju vīru ātri pakaļ pirmajam, kas bija piemājas veikalā un dabūju.... smaržu vienkārši indīga, benzīns smaržo patīkamāk. Neiesaku!!!
  10. Coral nagu lakas virskārta - metu laukā pilnu, jo beidzas termiņš. Jēgas nekādas, man nepatika, tāpēc nelietoju to. 
  11. Perlodent mutes skalojamais līdzeklis - draudzene (zobu tehniķis) ieteica nelietot zobu skalojamos, man arī garša nepatika, tāpēc šis travel variants dodas uz miskasti.
  12. L'oreal Triple Active acu krēms - man ļoti patiks, labi mitrināja, izlietoju līdz pēdējam. Ja nebūs variantu, pirkšu vēl, bet šobrīd vēlos pamēģināt ko citu.
  13. L'oreal Triple Active sejas krēms - ziemā labs variants, bet vasarā man bija galīgi garām un lietojas ļoti neekonomiski. Ja vēlēšos pirkt vēlreiz, tad padomāšu divreiz.
  14. Ceano Cosmetics ķermeņa sviests ar greipfrūtu smaržu - ļoti patīk! Šobrīd pieķēros otram, lietojas ļoti ekonomiski. Atsauksme >šeit<.
  15. L'oreal micelārais ūdens - visu esmu pateikusi savā atsauksmē >šeit<, šobrīd lietoju Biodermu un esmu sajūsmā.
  16. Бархатные ручки roku krēms - mans šī brīža favorīts, šobrīd lietoju citu veidu, atsauksme >šeit<.
  17. Garnier Pure Active Fruit Energy sejas skrubis - galīgi garām, beigās jau apnika uz to skatīties, tāpēc izlietoju kā ķermeņa skrubi. Vairāk nepirkšu. Atsauksme >šeit<.
  18. Чистая Линия Репейное масло - laba eļļa par vēl labāku cenu.
  19. Kārtēja H&S pudele - mans must have jau, laika, gadus 10.
  20. Avon intīmās higiēnas līdzeklis - pats līdzeklis normāls, bet konsistence - ūdens!!! Tikai dēļ šīs savādās konsistences vairs nekad nepirkšu. Šobrīd nopirku Bebe, aptiekā, esmu sajusmā, kaut gan cena (pāri 8ls) neizraisa sajūsmu. :))


 Tādi nu mani izlietoti produkti.

Varbūt kādu no šiem esat lietojuši? Izsakiet savas domas! :)
Veiksmīgu dienu! :)

6 komentāri:

  1. O ho ho, cik daudz, es šomēness tā pieticīgi būšu lietojusies! :)

    AtbildētDzēst
  2. Tu laikam šī meneša rekordiste izlietotajos produktos! Malacis! :)

    AtbildētDzēst
  3. Tev gan daudz sanācis izlietot!
    p.s. man arī ļoti patīk Loreal maska

    AtbildētDzēst
  4. Nopirku Nr.17 jau otro iepakojumu, man patīk ziemā, vasarā vajag ko asāku. Ja man būtu bieza, taukaina āda, tad drošvien vajadzētu ko mežonīgāku, bet normālai jutīgai ir visnotaļ labs skrubis :)
    Gunita.

    AtbildētDzēst
  5. tas ir taču par 2 mēnešiem,nevis par vienu!

    AtbildētDzēst