ceturtdiena, 2013. gada 25. jūlijs

VLOG: Latvijas dzelzceļa vēstures muzejs. Foto.

Mans bērns šobrīd ļoti fano par vilcieniem. Tik ļoti, ka katru dienu mēs tos ejam skatīties uz staciju.

Šodien nolēmu bērnam sagādāt pārsteigumu un aizvedu viņu Latvijas dzelzceļa vēstures muzeju.

Īstenībā, cerībā, ka pa visām lokomotīvēm mazais varēs paskraidīt un apskatīt visu no iekšpuses, bet mēs rūgti maldījāmies, atvērtas bija tikai 3 (pēc info mājas lapā un uz vietas, es sapratu, ka bija jābūt vismaz piecām), bet nu neko, diena bija fantastiska un mans bērns visu vakaru runāja tikai par vilcieniem. :)

Bildes ir ļoti daudz, es ieliku minimumu, savādāk apniks jebkuram. :)





































Informācija par cenām un darba laikiem - http://www.railwaymuseum.lv/

7 komentāri:

  1. pati dzīvoju diezgan netālu, bet tā arī nekad neesmu bijusi tā kārtīgi visu apskatīt.
    bet pārsteigums bērnam nu ļoti foršs. :]
    paldies par bildēm, iedvemoja pašai kaut kad aiziet. :]

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nebūtu man bērns jāved, es vispār pat neiedomātos tur savu kāju spert. :)))

      Dzēst
  2. Ļoti interesanti, būs man kādu dienu arī sīkais jāaizved. :)

    AtbildētDzēst
  3. Ak, es atceros tos vilcienus ar koka soliem! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tie bija tik skaisti soli! Es atceros, ka kādreiz dzīvojot Jūrmāla visu laiku braucu uz Rīgu ar vilcienu un pats labākais tajā man patika, ka bija šie slidenie koka krēsli. :(

      Dzēst
    2. Ha, ha, es arī bērnībā pa tiem "šļūkāju". :))

      Dzēst
  4. O, man arī šis plānā, jo arī viens vilcienu fanāts mājās. Reizēm pat pārņem sajūta, ka dzīvoju stacijā, jo obligāti fonā jābūt ieslēgtam kādam vilcienu video, kur jo vairāk svilpj, jo labāk :D

    AtbildētDzēst