piektdiena, 2012. gada 31. augusts

Vasaras favorīti! Sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļi.

Vakar jau stāstīju par vasaras favorītiem dekoratīvajā kosmētikā, ja vēl neesat izlasījuši, tad aicinu to izdarīt!



No sākuma domāju, ka īpaši ko atrādīt nebūs, bet kad sāku visu nest laukā no vannas istabas, nācās iet 3 reizes.
Par daļu no šiem un citiem produktiem, es jau esmu stāstījusi video par ikdienas kopšanas līdekļiem.

Ir pievienojušies daži citi līdzekļi, bet par visu kopā pastāstīšu tālāk. :)

Sejas kopšanas līdzekļi.
Par lielāko daļu jau esmu rakstījusi. Ikdienā lietoju Чистая Линия sejas skrubi ar aprikožu kauliņiem, Himalaya sejas skrubi, Garnier Essentials sejas krēmu, Oriflame Pure Nature mālu masku, Garnier Pure Active želeju un Чистая Линия make up noņēmēju, kurš jau tūlīt beigsies.
Atļāvos vēl pievienot Ceano Cosmetics Šokolādes masku, kaut gan sāku lietot pavisam nesen, bet šobrīd tas ir mans absolūtais favorīts.

 Acu krēmi.
Vasarā lietoju šos 3 acu krēmus. Neviens no tiem mani īpaši neapmierina, es vēlētos tādu, kurā būtu apvienoti šie visi, jo, piemēram Evelline krēms pēc ilgākas lietošanas tiešām samazina tumšos lokus zem acīm, L'oreal krēms ļoti labi mitrina, bet no Miriella krēma man sāka augt skropstas un tās palika biezākas un skaistākas.

Turpināšu meklēt savu ideālo acu krēmu. :)


Ķermeņa kopšana.
Vasarā man nebija vajadzīga īpaša ķermeņa mitrināšana, tāpēc lietoju tikai šos līdzekļus.
Ceano Cosmetics Ķermeņa sviestu uz kājām, Nivea Body Lotion uz pārējo ķemeni un Isana roku krēmu attiecīgi rokām.

Diemžēl neesmu nofotogrāfējusi dušas želeju, bet par to es jau esmu rakstījusi rakstā par Natura Siberica.

Paldies tiem, kas tika ar šo galā.
Veiksmīgu dienu!

P.S. Tuvākajā laikā būs vēl raksts par manu matu kopšanu vasarā. Arī daži interesanti produkti, par kuriem es neesmu šeit stāstījusi. :)

3 komentāri:

  1. Kur iegādājies to Miriella acu krēmu? :)

    AtbildētDzēst
  2. ļoti intereastu ir tas, ka pērc acu krēmu bet īstenībā plīdz augt skropstām:)

    AtbildētDzēst