otrdiena, 2012. gada 10. jūlijs

Oriflame Pure Color acu ēnas

Šodien man būs sašutuma pilns stāsts par diviem šo acu ēnu toņiem...
Pasūtīju šādus toņus: Šampanieša dzirkstis Kods:22589 un Asfalta melnais Kods:22596

 Sākšu ar to, ka sūtīju no Oriflame mājas lapas, aplūkojot visus piedāvātos toņus izvēlējos šos 2 un bildītes bija šādas: 
Skaistas krāsas, vai ne?


Saņemot biju pilnīgā šokā! Tas kas atnāca reālitāte un tas kas ir bildē pat salīdzināt nevar!
Nu pat tuvu nav lai varētu tādas bildes likt...


Abas krāsas ir matētas, ir neliels daudzums spīdumiņu, tikai melnajai uz acīm tās vispār nav redzams, gaišajām saulīte ir kaut kas redzams.

Cena katalogā - 2.99ls. 
Īsumā 5ls kaķim zem astes!
Pirmā un pēdējā reize, kad es pasūtu no šī kataloga acu ēnas.


Varu pateikt, ka gaišo ēnu es vēl varbūt lietošu, bet melnu, matētu jau nu tiešām nē (es vispār ne īpaši mīlu matētas acu ēnas).


Spriediet pašas un padomājiet divreiz pirms uz aklo pasūtīt šīs acu ēnas. :)

3 komentāri:

  1. Es lietoju gaišās ļoti ilgu laiku, praktiski visu jau biju izlietojusi. Tās gaišās man patika, bet par citām nav ne jausmas. Gaišās var izmantot uzacs kaula izgaismošanai!

    AtbildētDzēst
  2. Oj, ar mani ir tieši otrādi- es mīlu matētas ēnas vairāk nekā ar šimeriem vai perlamutrīgās. :)
    Krāsas nav sliktas, man pat patīk. ļoti labi kopā izskatītos. :)

    Jā, es arī esmu vairākas reizes pārliecinājusies, ka krāsas interneta katalogos nesakrīt ar dzīvē esošajām krāsām, tas nu tiesa. Tāpēc nekad neceru uz to, ka tās būs identiski vienādas. :)

    AtbildētDzēst
  3. Nav jau runa par identiski :)
    Es uzskatu, ka viņas nav pat līdzīgas tam, kas bija mājas lapā.
    Mājas lapā ir ar izteiktu spīdumu, dzīvē matētas.

    AtbildētDzēst