sestdiena, 2012. gada 21. jūlijs

Oriflame Very Me Clickit mitrā acu kontūrlīnija, tonis Black (20437)

Ilgus gadus nebiju lietojusi šķidrās acu kontūrlīnijas, nolēmu pamēģināt atkal...

Kad rakstīju par pasūtījumu no Oriflame, pieminēju, ka ilgu laiku nebiju neko pasūtījusi. Un ka gan es iegrābos pasūtot šo laineri.
Tikai nesen uzzināju, ka Click it ir sērija, kuru veido no savienojuma un vēl viena produkta (lūpu spīduma, tušas utt).
Tieši tāpēc, šādā formātā īsais "rokturītis" ir ļoti neērts.
Ilgus gadus neklāju mitrās acu kontūrlīnijas, jo tas aizņem nelielu laiku un ar mazu bērnu tas ir grūti, parasti viss notika ātri, tuša un lūpu spīdums.

Tāpēc man bez praktikas un ar tik īsu "rokturīti", ko uzklāt ir neiespējama misija.

Šobrīd steigšus meklēju kādu citu laineri ar garāku "rokturi", lai iepraktizētos un tad jau es ceru, ka varēšu lietot šo.

Vēl viens mīnuss - ļoti ilgi žūst. Pirmajā reizē es nosmērēju visas acis, visi plakstiņi bija melni, jo par ātru noliecu galvu un paskatījos uz leju.
Pieļauju, ka noturīga, jo nost dabūju tikai ar make-up noņēmēju. Nesaku, ka ūdens noturīga, vienkārši ar ūdeni, visu ļoti "simpātiski" var izsmērēt un iet svinēt helovīnus. :)))

Varbūt kāds man vēlas ieteikt kādu laineri iesācējam?

3 komentāri:

  1. iesaku patrenēties ar parastu, mīkstu, bet noturīgu acu zīmuli! es tā mācījos. ir ļoti viegli izlabot kļūdas, pat ar pirksta galiņu viegli pavelkot jau viss ir kārtībā. kad jūties apguvusi kādas iemaņas, ņem laineri. vai arī acu zīmuļa vietā vari mēģināt tos lainerus, kuri izskatās tā, kā flomasteri - arī būs vieglāk!

    AtbildētDzēst
  2. Es ieteiktu pamēģināt Essences šķidro līniju, tā, kas izkatās pēc flomāstera. Ļoti viegli uzvilt precīzu līniju, vienīgais -, tas ātri izsmērēsies, nu, vismaz uz maniem taukainajiem plakstiņiem, pat ja lietoju bāzi.
    Bet kā ļoti noturīgu un ērtu varu ieteikt Loreal superlaineri, lētāka alternatīva ir Eveline Liquid Precision Liner. :)

    AtbildētDzēst
  3. man labāk patīk gelveida laineris un otiņa. nezinu, no kuras vietas aug manas rokas, bet ar šitām šķidrajām līnijām man tā arī nav sanācis iedraudzēties jau gadus 15 :) (lai gan ideoloģiski jau nav lielas starpības, bet nu nevaru un viss)

    AtbildētDzēst