pirmdiena, 2012. gada 9. jūlijs

Catrice acu ēnas, tonis 440 Ice Wide Open

Nespēju paiet garām Catrice stendām, nenopērkot kādas jaunas acu ēnas...

Esmu jau vairākas reizes rakstījusi par šīm acu ēnām, izlasīt var šeit un šeit.
Nebeidzu jūsmot un domāju, ka šīs nav pēdējās, kuras es pērku.

Man ļoti patīk, ka šīs acu ēnas ir labi pigmentētas, ar ļoti labu noturību, nenobirst, viegli klājas utt.

Tonis ir sudraboti violets, bildē gan izskatās pēc sudraba, bet dzīvē ir redzams violetais tonis.
Cena bija, ja nemaldos 1.69ls (jau ar atlaidi) Eurokos veikalā.
Vispār šim veikalam jau būtu laiks uztaisīt kādas klienta kartes, jo iegriežos es tur pēdējā laikā, vairākas reizes nedēļā. :)))


Veiksmīgu dienu, mīļie lasītāji.

P.S. Šodien vēl būs rakstiņš par manu jauno RT otu, kuru nopirku, jo nevaru sagaidīt savu paciņu no Iherb.com :)

3 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Ar perlamutru, bet ja kārtīgi ieskatās, tad var pamanīt nelielu skaitu spīdumiņu.

      Dzēst
  2. Man kaut kā tomēr neizdevās ar viņām "tikt galā", jo lai kā es pūlējos, bet tumšais tonis izskatījās vienkārši pēc netīruma (biju nopirkusi tumši zilas un sudraba krāsas toņus) un ne tuvu neizskatījās tik skaists kā kastītē. Nezinu, varbūt jāpamēģina kāds cits tonis...

    AtbildētDzēst