sestdiena, 2012. gada 28. jūlijs

GOSH pūderveida acu ēnas, tonis Gold Dust

Birstošās acu ēnas, skaistos toņos un par pieņemamu cenu.

Es neesmu birstošo acu ēnu fane. Man riebjas, kad tās klājot, viss zem acīm un pa visiem vaigiem ir spīdumos. Tāpēc šāda veida ēnas manā arsenālā ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas.
Bet es atkal nenoturējos un nolēmu nopirkt šīs. :)

Pirmais pilnīgais "fail" ir tas dozators. Neapstrīdu ka man rokas, varbūt, aug ne no īstās vietas, bet es nezinu kā tās ēnas dabūt laukā caur to dozatoru.
Vāciņu smērēt es kategoriski negribu, bet viegli pakratot ēnas aiziet pa gaisu nevis paliek uz tās plastmasiņas.
Tad nu es ņemu to plastmasiņu pilnībā nost un lietoju tā...

Atzīstos, ka veikalā negribēju smērēties ar testeriem un ņēmu uz aci, un uz manu aci, man izlikās ka šis tonis ir baltāks (nja, varētu padomāt, ka toņa nosaukums visu neizsaka, bet karstumā loģika nostrādāja lēnāk :))) ). Dzīvē viņš velk uz dzeltenīgi/zelta toni.
Nedaudz pajauca plānus, bet nu atradīšu pielietojumu, pati vien esmu vainīga. :)

Ēnā

Saulē
Visā visumā man šīs ēnas patīk, es mīlu to, kas daudz spīd, un šīm ēnām ar spīdumiņu daudzumu problēmu nav.

Apmēram 5 stundas tās izturēja uz maniem taukanajiem plakstiņiem (ar Essence acu ēnu bāzi), tad sāka izskatīties ne visai skaisti, jo sagāja locījuma vietās.

Iespējams, ka pirkšu vēl kādus šo ēnu toņos, bet izmantošanai uz kādiem svētkiem.

5 komentāri:

  1. Ļoti skaists un pavisam trendīgs tonis! Bet birstošos produktus tieši nosaukto iemeslu dēļ arī nemīlu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ar tonis patīk.
      Uzreiz bilde priekšā- jūra, saulriets, šampanietis un visam pa virsu šīs burvīgās ēnas dāmai uz acīm. :)

      Dzēst
  2. Man arī bija doma iegādāties kādas birstošās, bet man tā ir baigā problēma ar nobiršanu. Atceros, ka man vienu reizi klājot acu ēnas uz acīm bija mazāk spīdumu nekā uz vaigiem:D

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti patīk tonis. :)
    Kurā vietā varēja iegādāties šīs acu ēnas, un pa kādām cenām?

    http://lvmeiteneem.blogspot.com/

    AtbildētDzēst