svētdiena, 2012. gada 29. jūlijs

ArtDeco acu ēnas, tonis 87

Es jūtu, ka kļūstu par ArtDeco fani. :)
Tā kā nevienās no manām vietējām Drogām šīs kosmētikas nav, es speciāli braucu uz Spici.
Pie ArtDeco stenda ieraudzīju, ka dažiem acu ēnu futlāriem ir atlaide, hmm lieliska iespēja sākt veidot sev tīkamo ēnu kolekciju, bet tajā pat laikā es gāju uz risku, jo, ja nu man nepatiktu šīs ēnas?

Šobrīd varu teikt, ka esmu ļoti priecīga, ka izmēģināju šīs ēnas! Ne mazums esmu lasījusi, ka šīs ēnas ir ļoti labas un labākas, par dažām veikalā sastopamajām...
No daudziem dažādājiem toņiem izvēlējos tieši šo. Tūlīt pastāstīšu kāpēc...

Tie, kam ir bērni vai ir bijusi pieredze ar bērniem, domāju nojauš, ka ir reizes, kad gājiens uz veikalu izvēršas ātrā izskriešanā cauri, paķerot vajadzīgās lietas. Arī mans bērns vēlējās visu iegūt savās rociņās, skaļi par to ziņojot pa visu veikalu. Tad nu ātri piegāju un ātri paņēmu.
Šis tonis mani piesaistīja tādēļ, ka it kā no sākuma tas likās košs un diezgan tumšs, bet pamēģinot uz rokas, tas izrādījās diezgan gaišs, perlamutrīgs ar spīdumiņiem un ļoti vasarīgi viegls. Kaut kā tā. :)


Labi tušējas, šajās karstajās vasaras dienās uz Essence acu ēnu bāzes (arī bildēs ir klāts uz šīs bāzes) turas apmēram 5 stundas labi.
Mēģināšu uz ArtDeco bāzes (heh atklāju noslēpumu par saviem jaunajiem pirkumiem :))) ) un cerēšu, ka tas paildzinās noturību.


Jauku šo vasarīgi saulaino dienu!

4 komentāri:

  1. Viennozīmīgi ar ArtDeco bāzi noturība paildzināsies, tikai jāatcerās, ka uzreiz nevar uz tās klāt, nedaudz ir jānogaida, lai tā apžūst uz plakstiņa.:)
    Tonis vispār tiešam skaists un tāds maigs!:) Laba izvēle. Tomēr atkal vēlētos redzēt uz actiņas, bet nu gan jau citu reizīti.

    AtbildētDzēst
  2. Es arī esmu sajūsmā par savām ArtDeco ēnām, tiesa gan manā īpašumā ir tikai nr. 26, bet domāju arī taisīt savu paletīti. Šis tonītis arī ļoti skaists. Bāze tiešām laba, es nudien esmu sajūsmā par to! :)

    AtbildētDzēst
  3. Man arī ir 87 tonis, un šīs bija pirmās acu ēnas, ko nopirku no Artdeco. :)) Kvalitāte tiešām ir laba.

    AtbildētDzēst
  4. Man ikdienā vislabāk patīk lietot tieši šādus toņus, manuprāt, visiem labi izskatās, un ļoti atsvaidzina :)

    AtbildētDzēst