trešdiena, 2012. gada 25. jūlijs

Jaunākie pirkumi un jaunākās ziņas!

Sveikas mīļās lasītājas!
Sākšu ar informāciju par to, ka man vakar nodega mans datoriņš, tā ka uz nenoteiktu laiku jaunu ziņu nebūs. :(
Nolēmu to remontēt par naudu, nevis nodot garantijas remontam, jo jau ir zināms uz cik ilgu laiku ievelkas garantijas remonts (personīgi mana pieredze - 2.mēneši).

Un lūk arī mani jaunākie pirkumi...

  • Eveline acu krēms
  • Himalaya sejas skrubītis
  • Бархатные Ручки roku krēms
  • Mana mīļākā L'oreal skropstu tuša
  • ArtDeco acu ēnu futlāris
  • ArtDeco acu ēnas, tonis 87
Tādi nu jaunākie pirkumi, ceru, ka drīzumā, būs no kā padalīties iespaidos!

Veiksmīgu atlikušo dienas daļu!

3 komentāri:

  1. Parādīsi kā ēnas izskatās uz ādas? Izskatās labs tonis. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Parādīšu obligāti, bet kad būs saulīte, jo saulītē izskatās debešķīgi.

      Dzēst
  2. Himalaya ir ļoti laba sejas maska ar nīmu.:)
    Jā, interesanti būtu izlasīt par Artdeco acu ēnām.:

    AtbildētDzēst