pirmdiena, 2012. gada 9. jūlijs

Real Techniques by Samantha Chapman, Powder Brush

Powder Brush
Esmu kļuvusi par šo otu fanu.
Nespēju Kolonnā paiet garām šīm otām un iegādājos vēl vienu...

Par savām pirmajām šīs firmas otām rakstīju šeit.

Šobrīd gaidu savu pasūtīto Stippling Brush no Iherb.com, biju nobriedusi, ka nākamā būs Blush Brush un arī to es vēlējos nopirkt, bet, diemžēl, tā vairs nebija un es ilgi domāju vai ņemt pūdera ota vai šo komplektu.
Tomēr izvēlējos pūdera otu.

Daudz atsauksmes lasīju par šo otu, daudziem šī ota šķiet par lielu un tā tas arī ir! Ota ir liela, smalkas sejas īpašniecēm šī ota būs par lielu (manuprāt).
Tajā pat laikā ota ir smaga, man tas ļoti patīk! Tik ideāli to ir turēt rokās.

Ota ir cietāka, nekā manā pirmajā komplektā esošās otas, pieļauju, ka pūdera otai tādai ir jābūt (manas iepriekšējās pūdera otas nebija tik cietas).

Bet visā visumā man ļoti patīk šī ota, un es esmu pateicīgā blogerēm šeit un youtube, kuras rakstīja un stāstīja par šīm otām. Esmu atradusi savas ideālās otas uz doto brīdi.

Tagad mans mērķis ir sagaidīt savu Iherb paciņu un nomedīt Blush otu!

Cena Kolonnas veikalā 9.45ls.

Par šīm otām varat palasīt arī:
Naktsmeitas blogā.
Bubelle blogā.
Skaistumlapa.lv

Jauku atlikušo dienas daļu!

3 komentāri:

  1. priekš manis šī nemaz nav liela, es parasti ar šo iztušēju vaigu sārtumu vai bronzeri, lieliski der šādiem mērķiem, mīlu visas savas RT otas, tas ir lieliskas.

    AtbildētDzēst
  2. Man arī šīs otas ļoti patīk - gan vizuāli, gan prakstiski :)

    AtbildētDzēst
  3. Meitenes, ja jums ir raksti par šīm otām, atstājiet linkus.
    Pati fiziski nevaru izsekot visu blogu vēsturei.

    AtbildētDzēst