ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

Garnier Essentials Hydrating day care

Šodien manā blogā būs Garnier diena. Stāstīšu par diviem Garnier produktiem.
Pirmais ir Garnier Essentials sejas krēms.

Šo krēmu lietoju jau mēnesi un man tas ļoti, ļoti patīk!
Tas ļoti labi klājas uz sejas ādas un āda vēl vairākas stundas ir mitrināta un pieskaroties tai var just tādu, kā mitruma kārtiņu.

Ne velti šīs sērijas krēmiem blogos tiek labas atsauksmes, tagad es pati zinu cik tas ir labs!

Krēmam ir salīdzinoši šķidra konsistence. Nē, tas nenotek, bet savas konsistences dēļ, man ļoti patīk kā tas klājas uz sejas ādas un cik ātri to var izdarīt.
Sejas ādā tas iesūcas apmēram 5 minūšu laikā un tad turpinu pārējo grimu.

Krēmam piemīt neliela "krēmu" smarža, ir salīdzinoši izteikta, bet man vēl nav apnikusi un no tās mani nešķebina.
Mans krēms ir ar rožu ūdeni, bet ja godīgi, tad īpaši es rožu aromātu nejūtu.

Pēc šī iepakojuma izlietošanas vēlos pamēģināt citus šīs sērijas krēmus.

Veiksmīgu dienu, bet es uz vakaru gatavošu rakstu par Garnier jauno ķermeņa losjonu.

1 komentārs: