piektdiena, 2012. gada 27. jūlijs

Catrice Kohl Kajal acu zīmulis, tonis 080 Lucy In The Skies

Brīnišķīgs zīmulītis, ļoti košā krāsā ar labu pigmentāciju.

Esmu patīkama pārsteigta.
Pirmkārt necerēju, ka tas būs tik pat košs kā iepakojums, bet tomēr līdzīgu rezultātu tas sniedz.

Ēnā, vienu reizi novelkot.

Saulē, vienu reizi novelkot.

Man problēmas sagādāja šī zīmuļa notīrīšana. Attiecīgi tas ir ļoti noturīgs, bet lai to dabūtu nost, kārtīgi jāberzē ar vatīti samērcētu make up noņēmējā.

Citas krāsas mani īpaši nepiesaistīja, tāpēc iespējams, pirkšu tās, tikai ja tas būs spontāns mirkļa pirkums.


6 komentāri:

  1. Krāsa tiešām burvīga, manuprāt, ideāli piemērota vasarai! :]

    laidzivosaule.blogspot.lv

    AtbildētDzēst
  2. Skaists tirkīzs! Žēl, ka nav svačš uz actiņas:(

    AtbildētDzēst
  3. Skaists tonis, tiešām prasās pēc demonstrējuma uz plakstiņa. :)

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti skaists tonis, tiešām vasaras must-have! :)

    AtbildētDzēst
  5. esmu mēginajusi sho zimuli. Burvigi izskatas meitenem, kuram acis toni starp zilu un zalju.

    AtbildētDzēst
  6. Nu loti skaisti)
    Kur es dzivoju)? Es nevaru atrast Catrice! ))) kur vinu pardot)?

    AtbildētDzēst