piektdiena, 2012. gada 20. jūlijs

Natura Siberica - atsauksme

Šodien pastāstīšu par saviem šī brīža matu kopšanas līdzekļiem.
Tā ir firma Natura Siberica.

Šobrīd manā arsenālā ir šīs firmas pretblaugznu šampūns, novājinātu un krāsotu matu balzams un dušas želeja ādas elastībai.

Natura Siberica - Шампунь против перхоти.

Man ir lielas problēmas atrast šampūnu no kura man neparādās blaugznas (ar tām mokos jau kopš bērnības). Ir izmēģināts viss aptieku klāsts, dažādu firmu pretblaugznu šampūnu un arī profesionāla kosmētika.
Jau vairākus gadus lietoju tikai vienu šampūnu, ar kuru man nebija problēmu - Head & Shoulders. Smieklīgi, bet no tā man tiešām nebija blaugznas.
Uz Jauno gadu man uzdāvināja Loreal Professional matu kopšanas sēriju, pēc 2 reižu lietošanas, man atkal parādījās vecā kaita. Skumji, saprotu ka cilvēks iztērēja lielu naudu, bet es šampūnu izmantoju kā roku ziepes. :(
Ļoti vēlējos izmēģināt Natura Siberica šampūnu, dzirdēju daudz labu atsauksmju, bet bija bail. Tomēr, neteikšu, ka cena (4.45ls) ir maza, lai to izmestu vējā, ja nu tomēr...
Gāju uz veikalu un ilgi domāju pie stenda, kuru tad ņemt. Vēlējos pavisam citu (krāsotiem matiem, rozā pudelē), bet tomēr nolēmu neriskēt un paņēmu šo.

Es esmu apmierināta!!! Man nav blaugznu!!! Lietoju jau kādu laiku un nav nekādu problēmu!
Vēl vairāk, nebijis atklājums man - mati ir tīri pat 3 dienas vasarā!
Es esmu pilnīgā sajūsmā! Matiem ir skaists mirdzums neskatoties uz to, ka matu krāsa jau sāk izbalēt.
Noteikti pirkšu vēl šīs firmas šampūnus un nebaidīšos izmēģināt citus tipus!

Natura Siberica - Бальзам для окрашенных и поврежденных волос.


Ar balzamiem man parasti problēmu nav. Izvēlos to, kam ir atlaide, jebkuru firmu. Galvenokārt tas man kalpo, lai es matus vispār varētu izķemmēt.

Domāju, ka arī dēļ šī balzama (šampūns+balzams) mani mati mirdz un turās tīri. Ne velti uz tā ir rakstīts Зашита и блеск.

Noteikti arī šo balzamu pirkšu atkārtoti.


Natura Siberica - Гелья для душа. Для упругости кожи.


Paņēmu vēl šo dušas želeju.
Diezgan patīkams aromāts. Liels plus ir dozators. Vienkārši milzīgs plus! Vēl šampūnam un balzamam tādus un tad tie vispār būs zelta vērtībā.

Nedziedāšu slavas dziesmas šai želejai, jo uzskatu, ka dušas želejas vispār nav iespējams īpaši aprakstīt, ja tās lieto pirmo reizi un domāju, ka efekts - ādas elastība - parādās pēc ilgstošas lietošanas.

Ar šiem produktiem esmu ļoti apmierināta! Iesaku pamēģināt, tikai rūpīgi izvēlieties sev atbilstošo. Dažreiz tas ir grūti, to nu es jau zinu. :)


Atjaunināts!

Natura Siberica? NĒ!!!

3 komentāri:

  1. Es zinu kā ir kad ir blaugzas no agra vecuma. Pati cīnos ar to problēmu. Izmēģināju visādu cenu robežās šampūnus un nekā.MAn pat Head&Shoulders nepalīdzēja. No sākuma lietoju šampūnu no Čistaja Ļinija ar upeņu ekstrakstu, palīdz, bet ne tik ļoti kā gribētos. Atradu aptiekā nopērkamu Krievijas ražojuma šampūnu ar darvas koka sveķiem. Super! Aromāts nav tas labākais, bet toties tāds prieks par manu galvas ādu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī izmēģināju dažādus šampūnus no aptiekas, kādu laiku palīdzēja Nizoral, bet āda ātri pierada. Arī smirdīgos darvas šampūnus mēģināju, bet tas viss uz īsu brīdi. :(

      Dzēst
    2. Zanda, ja tu vēl neesi mēģinājusi, iesaku izmantot šampūnu bez SLS, kas var kairināt galvas ādu. Protams, iemesli var būt daudz un dažādi, bet ja nu blaugznas pazūd, un nebūs vajadzība izmantot darvas šampūnu? :)

      Dzēst