ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

Garnier Body Intensive 7 Days losjons

 Ļoti vēlējos izmēģināt šo ķermeņa losjonu, nopirku, kad Drogās bija akcija visiem Garnier produktiem.

 Losjonam ir patīkama persiku smarža, nav apnicīga.
Bet diemžēl neesmu īpaši apmierināta ar šo losjonu. :(

Kā jau norādīts uz iepakojuma, tas ir želejveida.
Klājas viegli, ādā iesūcas samērā ātri, bet āda vēl ilgāku laiku ir lipīga.
Šobrīd, vasarā, man tas galīgi nepatīk. Ja vēl ir pārāk karsts un ķermenis sāk svīst, tad ir sajūta, ka es esmu iziedusies ar medu un tūlīt kaut kam pielipšu.
Diemžēl šobrīd izvairīšos lietot šo losjonu un pamēģināšu rudenī, vasarā vēlos lai āda ir atsvaidzināta, nevis ar pamatīgu lipīguma kārtiņu.

2 komentāri:

  1. Man arī tas lipīgums nepatīk:( Bet es iesmērēju kājas un ar šortiem ļoti labi jūtos..tikai rokas OBLIGĀTI jānomazgā, jo neko citu nevaru padarīt ar tādām lipīgām:D

    AtbildētDzēst
  2. Garnier ķermeņa krēmus un losjonus jau sen vairs nepērku, jo ar kādiem četriem jau bijusi tā pati problēma - lipīgi un īpaši vasarā liekas, ka neļauj ādai elpot.

    AtbildētDzēst