pirmdiena, 2012. gada 16. jūlijs

Real Techniques by Samantha Chapman no iherb.com

Šodien saņēmu savu otiņu!
Tātad izsūtīta tika 27.06, 3 dienas ir bijusi muitā, bez rezultātiem, jo nodoklis nav uzlikts, cena uz kastes 4.99$
Manā pasta nodalā ienākusi 13.07 un tad arī izsniegts aicinājums, muļķības, aicinājumu saņēmu tikai šorīt.

Bet nu, esmu priecīga, ka ota ir pie manis, tagad var sākt lietot. :)
Tālāk bildes...
 Ideāla ota. Esmu sajūsmā! Lietoju katru dienu.
Perfekti uzklāj gan tonālos krēmus, gan BB krēmus.

Esmu dzirdējusi, ka šī ota mēdzot atstāt strīpas, bet man tā nav.
Ļoti patīk šīs otas uzklāšanas tehnika - tonālā krēma "ieklapēšana", nevis iesmērēšana, kā tas ir ar šķeltajām otām.

Saistītas tēmas:

 





4 komentāri:

  1. Tad nu gan ātri. Laikam ir labojušies - ja jau par nodokļiem pat padomāts.
    Varbūt jānoriskē un arī šis tas jāpasūta (tieši SC otas jau sen gribas izmēģināt)
    Paldies par rakstu :)

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu par nodokļiem padomāts nekas nav :) Vienkārši mans pirkums nepārsniedza 10$.

      Dzēst
    2. Vai tad kopā ar sūtīšanu nepārsniedza 10$?
      Man nodokļi tika aprēķināti no summas, kurā ietverta arī piegādes maksa

      Miss?

      Dzēst
    3. Nē, man uz paciņas cena bija 4.99$
      Bet samaksāju kopā 10.99$

      Dzēst