trešdiena, 2012. gada 18. jūlijs

Essence kajal pencil 20 scream green

Vienu brīdi meklēju šo zīmuli Drogās, bet nekur nebija. Pa ilgiem gadiem nonācu Centrālajā stacijā un iegāju Drogās pēc dāvanu maisiņa un atradu šo zīmuli Essence stendā. Nedomājot nopirku.

Ļoti skaists tonis! Bet kā jau mani brīdināja, šis zīmulis ir ciets. Klājas grūtāk kā iepriekšējie par kuriem es rakstīju.
Fotoaparāts nevēlējās fokusēt :)
Man ļoti patīk šis tonītis. Domāju ka lietošu šovasar bieži.

Mani raksti par:
Essence kajal pencil 01 black
Essence kajal pencil 08 Teddy

Par šo zīmuli raksta:
Zanda savā blogā
Santa savā blogā
Bubio savā blogā
Gan jau vēl kaut kur, tik es neatradu :)

2 komentāri:

  1. Bubio bija arī raksts par šo zīmuli - http://bubio.blogspot.com/2012/04/par-zimuliem.html

    Jā, man šis zīmulis ļoti patīk un , man liekas, ka es tieši ieteicu nopirkt šo zīmuli. Ir gan tas ciets, bet toties kā uz actiņas izskatās. :)

    AtbildētDzēst
  2. Rādi uz acīm, tik neparasta krāsa! :)

    AtbildētDzēst