trešdiena, 2012. gada 4. jūlijs

Catrice pirkumi un pārskats.

Saņēmu savā pastkastē Eurokos avīzīti, atradu daudz labu piedāvājumu, kurus vēlējos iegādāties.
Kā piemēram, Belaton divtoņu acu ēnas par 0.74ls,  Syoss matu pūderi apjomam, par 2.06ls, Garnier Miracle sejas krēmu, par 3.89ls, Catrice acu ēnas (vismaz žurnālā norādītajos toņos) par 1.26ls.

Jau 10 no rīta devos ar bērnu pastaigā un iegriezāmies Eurokos veikalā. Kāds brīnums, nekas no augstāk nosauktā nemaz nebija pieejams/atvests, kaut gan avīze ir jau no 28.06. Es stāvēju un bakstīju tajā avīzē, bet pārdevējas lielām acīm skatījās uz mani!

Tiku tikai pie viena toņu Catrice acu ēnām (izvēlei bija 3 toņi - gaiši rozā ar koši rozā, matēti brūņie toņi un tās, kuras paņēmu es, kopā uz vietas bija 5gb.) un lūpu spīduma, kuram arī bija atlaide (bija 2 dažādi toņi).

Nesaprotu, kādēļ kaut kas tik ļoti jāreklamē, ja tas nemaz pieejams....

Tālāk sekos mans pārskats ar foto par šiem diviem produktiem.

Catrice acu ēnas, tonis 030 Once In A Blue Moon
Paņēmu šīs ēnas, tikai dēļ pelēkās krāsas, melnas ēnas nelietoju.
Mājās pamēģinot tiešām nenožēloju, sudraba tonītis man ļoti, ļoti patīk.
Acu ēnas ir ar skaistu spīdumu, man ļoti patīk kā tās izskatās uz acīm. Noturība ir laba, tiesa netestēju visu dienu, kopā sanāca kādas 6 stundas.
Būtu lielāka toņu izvēle, noteikti nopirktu vēl kādas citas!

Catrice lūpu spīdums, tonis 110 OohLaLaVendar
Ar šo pirkumu gan neesmu apmierināta.
Lūpu spīdums uz otiņas ir minimālā daudzumā, lai kārtīgi to uzklātu, otiņa vairākas reizes jāiemērc tūbiņā esošajā spīdumā.
Tonis ir simpātisks, man patīk.

Pati galvenā problēma ir tā, ka tas ir ļoti lipīgs. Man ļoti nepatika tā sajūta uz lūpām, lūpas līp viena ar otru. Es centos lūpas paberzēt vienu gar otru, nesanāk! Tās salīp.
Lipīguma dēļ, slikti klājas uz lūpām.

Nezinu vai lietošu šo spīdumu, tieši dēļ nepatīkamās sajūtas uz lūpām.

Tāds nu, salīdzinoši neveiksmīgs gājiens man bija pēc pirkumiem. :)

P.S. Šodien vēl raksts par vēl vienām Catrice četrtoņu acu ēnām.

1 komentārs:

  1. TAs acu ēnas ēnas ļoti skaistas! Būs laikam arī jāiegādājas:)

    AtbildētDzēst