svētdiena, 2012. gada 22. jūlijs

Flormar acu ēnas, tonis 401

Iepakojums mani īpašu neuzrunāja, bet ta kā biju lasījusi un redzējusi labas atsauksmes, nolēmu paņemt.
Cena arī salīdzinoši normāla, ap 2ls.

Īstenībā ēnām ir liels pluss - ļoti pigmentētas. Tas mani patīkami pārsteidza, biju domājusi, ka būs "bālākas".
Diezgan labas toņu pārejas, no pavisam maiga un tumšu, ietverot sevī arī košo. Ja "galva strādā", tad var izfantazēt ļoti daudz grimus.

Saulītē
Acu ēnas nav matētas un man jau tas patīk. :)
Saulītē izskatās ļoti skaisti.

Ēnā
Kaut ko konkrētāku varēšu pastāstīt pēc ilgstošas lietošanas, bet šobrīd esmu noskaņota diezgan pozitīvi, ceru, ka nepievils.

2 komentāri:

  1. Jaukas ēnas! Kuros veikalos Flormar var iegādāties? Divas paletes pirku Rimi, bet tās bija rozā iepakojumā un nebija tik pigmentētas, kā biju gaidījusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šo es pirku Ventspilī veikalā Mego. Rādīju pie pirkumiem no Ventspils.

      Dzēst