pirmdiena, 2012. gada 16. jūlijs

VIDEO un FOTO! Pasūtījums no Oriflame - 2.

5 komentāri:

  1. Man ir šis lūpu balzms. Raksts šeit - http://zandalife.blogspot.com/2012/05/parskats-oriflame-tender-care-cherry.html

    Tiešām piekritīšu, ja ir garāki nagi, tad viss paliek aiz nagiem, tādēļ lietoju ar otiņu.

    AtbildētDzēst
  2. Es gribēju pajautāt, ar kādu kameru tu filmē/bildē bildes? :)
    ļoti laba kvalitāte, man patīk. :)

    AtbildētDzēst
  3. Es gan par slinku, lai skatītu video (lai arī pāris minūtes :D)
    Man labāk patīk rakstītais teksts - šo to pārlaižu tikai ar aci, bet kas interesē izlasu. Ar video to grūtāk īstenot - jāskatās viss

    Bet tas tā, tīri subjektīvi :)

    Miss?

    AtbildētDzēst
  4. Konsīleru komplekts ir arī manā īpašumā, bet galīgi nepatīk, gaidīšu tavu atsauksmi. :)

    AtbildētDzēst