piektdiena, 2012. gada 27. jūlijs

Oriflame Beauty Perfecting bāze grimam

Grima bāze no šī pasūtījuma.
Pirms tam nebiju ieciklējusies uz dažādām bāzēm, bet pienāca savs laiks, kad man kļuva interesanti, kas tas ir.

Manuprāt labs variants iesācējiem šajā jautājumā un, protams, arī budžeta ziņā.

Šķidra konsistence, klājas viegli.
Īpašas izmaiņas tonālā krēma (manā gadījumā BB Cream) uzvedībā es nemanīju, bet pamēģināju uzklāt tikai šo bāzi un pa virsu pūderi, pūderis klājās viegli. 3 stundas pūderis turējās labi uz manas sejas ādas.

Saules gaismā

Ēnā
Bāze ir ar nelielu spīdumu! Ne ar spīdumiņiem iekšā, bet to uzklājot āda spīd, nevis ir matēta.

Vasarā šo bāzi nelietošu, jo arī BB un pūderi lietoju retāk, jo viss notek no lielā karstuma, bet rudenī plānoju izlietot šo bāzi un pamēģināt ko citu.

Bija vērts nopirkt, jo radās priekšstati par to, ko es vēlos no grima bāzes.

Un tagad, lūdzu ieteikumus, kādas vēl bāzes pamēģināt.

3 komentāri:

  1. No deomkrātiskā gala es iesaku Essence, tieši par vinu no tām šodien uzrakstīju.
    Par matējošām pati tagad metu acis uz Too Faced bāzēm, bet to izvēlēšos tuvāk rudenim, tagad karstumā negribas.
    Vēl es gribētu pamēģināt EL matējošo bāzi un Givenchy Mister Matt.

    AtbildētDzēst
  2. Iesaku pamēģināt L'oreal Studio Secrets bāzi, man patīk!:)

    AtbildētDzēst
  3. Piekrītu Viviānai, Loreal Studio Secrets bāze ir lieliska, tiešām iesaku! :)

    AtbildētDzēst