svētdiena, 2013. gada 7. aprīlis

Byly Depil vaska strēmeles ar šokolādi

Laikam katrai meitenei / sievietei ir kāda ķermeņa daļa, kura uztrauc, rada nekomfortu sajūtu, traucē.
Arī man bija uznācis pavasara apdullums un es nolēmu, ka matiņi virs augšlūpas mani beidz nost.
Es par to domāju ilgi un varu teikt godīgi, jo ilgāk domāju, jo vairāk mani tie kaitināja.

Sāku tos raustīt ar pinceti, bet rezultāts bija īslaicīgs.

Un tad es nobriedu!

Biju dzirdējusi, ka Drogās ir Veet vaska strēmeles, speciāli sejai, bet izmeklējoties atradu visu izņemot vajadzīgās strēmeles. :(
Atradu šīs (cena nedaudz nobiedēja, jo tā nebija pat 2ls, Veet tajā pat laikā gandrīz 5ls), nodomāju - Kas tad var notikt??? Un paņēmu.

3 dienas mājās staigāju apkārt šim šokolādīgajām iepakojumam un briedu. :))
Tad nodomāju, ka es tak zinu kas ir vaksings, nu ko es baidos?
Darbiņš tika izdarīts 3 minūtēs! Viss ir tik viegli (un sāpīgi :))) ).

Komplektā ir 12 vaska strēmeles un 2 (????) salvetes. Neloģiski, jo sejai man vajadzēja 2 vaska strēmeles un vienu salveti (palaga lielumā :)) ). Būtu labāk uztaisījuši mazākas tās salvetes un pievienojuši, piemēram, 6 gb.

Salvetes ir ļoti eļļainas, tas arī ņem nost uz sejas palikušo vasku. Ļoti ātri un viegli.

Vaska strēmeles ir ideālā platumā un garumā. :)
Man vajadzēja vienu katrai virslūpas pusei, viss tika noņemts ideāli!

Un tagad jautājums - Vai es esmu laimīga???

Pirmajā dienā es biju ļoti laimīga! Beidzot viss bija ideāli.
Pamostoties nākamajā dienā skats nebija tik iepriecinošs, bija parādījušies izsitumi.
Šobrīd ir piektā diena un es izsitumus jau ārstēju, jo šo dienu laikā mana virslūpa izskatās tāda, it kā traktors būtu pārbraucis pāri. :)

Ir jau labāk (paldies tējas koka eļļai). 5 dienu laikā no matiņiem vēl ne miņas (par to esmu ļoti, ļoti laimīga).
Ja vien nebūtu vēl tie izsitumi. :(

Es neapgalvoju, ka izsitumi parādījās tieši dēļ šīm vaska strēmelēm. Iespējams tā ir manas ādas īpatnība (domāju, ka tieši tā arī ir).

Varu tikai pateikt, ka vairāk šīs vaska strēmeles sejai nelietošu. Nākamreiz mēģināšu Veet un ja no tām būs tāda pati reakcija, tad došos uz salonu.

Sastāvs:
Lietot vai nē, domājat pašas, jebkurā gadījumā, novēlu, lai rezultāts būtu daudz iepriecinošāks nekā man!

Veiksmīgu dienu! :)

10 comments:

  1. Man arī bija doma par augšlūpas novaksēšanu, jau tā baidījos, bet tagad laikam nemēģināšu :D Paldies par rakstu :)

    AtbildētDzēst
  2. es pamēģināju Bliss vaska strēmeles un daudz labākas par to, ko var nopirkt Drogās. Bet tā cena gan škrobīga :(

    AtbildētDzēst
  3. Esmu mēģinājusi Veet vaska strēmeles, kādu gadu atpakaļ. Nekad vairs nepirkšu, jo vienīgais ko tās dod, ir lipīga ķēpa uz augšlūpas. Iespējams, pa šo gadu ir kaut kas mainījies, bet jebkurā gadījumā vairs neuzticos Veet.

    AtbildētDzēst
  4. domāju, ka vaskas strēmeles nebija vainīgas. esmu lietojusi tieši šīs strēmeles, un sanāk tieši tāpat kā pie kosmetaloga. arī pie kosmetaloga noraujot virslūpu mēdz parādīties pa vienam, diviem maziem izsitumiem. tā bija pirmā reize virslūpas vaksēšanā? varbūt nenodezinficēji ādu pirms tam?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. It kā notīrīju seju, varbūt vajag kādu citu līdzekli?
      Instrukcijā vispār nekas par to nav rakstīts.
      Jā, tā bija pirmā reize.

      Dzēst
    2. es noteikti ieteiktu visām pirmajā vaksēšanas reizē iet pie kosmetaloga. pēc tam vieglāk un labāk pašam sanāk. manuprāt, āda tiek sagatavota pirmajam šokam un pēc tam neuzvedas tik traki.
      man žēl, ka tev tā nepaveicās :/ noteikti neatmet ar roku virslūpas vaksācijai, varbūt gan labāk pie speciālista. :)

      Dzēst
  5. es biju nopirkusi beauty formulas strēmeles...augšlūpa bija nejūtīga kādas 3 dienas un plusā vēl uzmetās milzīga aukstumpumpa..ar to man pietika..

    AtbildētDzēst
  6. Paldies, ka padalījies ar savu pieredzi. Par šokolādes vaska iespējām tikai nese uzzināju... tagad nemaz nemēģināšu :)

    AtbildētDzēst