pirmdiena, 2013. gada 22. aprīlis

Lutinu matus, jeb jaunākie pirkumi.

Ļoti ērti, pie mājām atvēries Siberikas veikals un blakus tam Drogas. Ir kur notriekt naudu. :)))

Bet ja nopietni, tad kopš novembra es cenšos no brunetes atkal kļūt par blondīni un varu atzīt, ka mati ir cietuši un cietīs vēl daudz un daudz.
Tāpēc šis periods man ir pārņemts ar matu atjaunošanu, barošanu un tā tālāk.
Pēdēja laika pirkumi ir tikai un vienīgi par un ap matiem, tāpēc ar laiku, būs daudz ko pastāstīt jums.

Arī šodien šo to nopirku:
  • Diplona matu balzāmu (jā, šī ir jau otrā pudele, pirmā ir tukša un par to es šodien vēl uzrakstīšu. Esmu sajūsmā!) Šobrīd Drogās atlaide - 2.87LS;
  • Домашние Рецепты Stiprinošs komplekss pret matu izkrišanu, ar atlaidi 1.39LS, veikalā Siberika;
  • Essem Hair Studio Noturīga krēmkrāsa uzacīm un skropstām, brūnā krāsā (nekad neesmu krāsojusi uzacis, pēdējās dienās ir radusies vēlme pamēģināt), cena ar atlaidi 1.49LS, veikalā Siberika;
  • Organic Shop 100% dabīga jojoba eļļa matiem, cena 2.25LS, veikalā Siberika.

2 komentāri:

  1. Man arī pašlaik ļoti aktuāla ir matu kopšana! Gribu dzirdēt vairāk par jojoba eļļu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Interesē atsauksme par jojobas eļļu matiem. :)

    AtbildētDzēst