otrdiena, 2013. gada 23. aprīlis

Lēniem solīšiem no brunetes par blondīni.

Kādas krāsas mati man tik nav bijuši. Gan sarkani, gan brūni dažādās variācijās, gan balinātas šķipsnas.
Pirms grūtniecības es nolēmu kļūt par blondīni un man tas lieliski izdevās!
Par bruneti atkal kļuvu grūtniecības laikā, jo zemapziņā kaut kur bija doma, ka bieža matu krāsošana tomēr kaitē mazulim. Tāpēc grūtniecības laikā matus nokrāsoju tikai divreiz.

Pēc grūtniecības kādu laiku uzturēju tumšu matu toni, tad sāku balināt šķipsnas.
Bet, tā kā, mani mati ir smalki un ļoti pūkaini, gaišāka es neizskatījos ar balinātām šķipsnām.

Pagājušā gada novembrī es nolēmu atkal kļūt par blondīni. Aizgāju uz salonu, nogriezu pavisam īsu karē griezumu (jo mati ļoti bira) un dabūju pirmo devu ar balinātām šķipsnām un gaišāku krāsu. Tālāk bilde un stāsta turpinājums.

Var redzēt no cik tumšiem matiem es vēlos platīnblondus. :)))

Pēc mēneša sekoja nākamais etaps - atkal šķipsnu balināšana un pārējo matu krāsošana.
Rezultāts nebija iepriecinošs, es kļuvu vēl rudāka.

Pēc tā es nolēmu mēģināt pati, ar krāsu, kuru lietoju agrāk un ar divām reizēm biju ļoti gaiša, tā bija Garnier, tonis 110 (ja nemaldos).
Rezultāts neiepriecināja, divus mēnešus krāsojot mājās, es vēl joprojām biju ruda.

Tad es devos uz Frizieru Servisa veikalu un iegādājos Estel krāsu, numuru S/116 (nu gaišāka vairs nav).



Tad nu šodien atrādu rezultātu. Pirmajā bildē pirms krāsošanas, otrajā bildē pēc un iztaisnoti.

Ir redzamas vietas, kur ir bijušas balinātas šķipsnas, bet uz visu matu balināšu ar supru es neparakstos, negribu sev salmus uz galvas.

Manuprāt ir redzams jau labāks rezultāts, kā liekas Jums?

7 komentāri:

  1. rezultātā tāds tīri medains tonis :) es esmu rūdīta tumšmate, tāpēc neesmu pārāk zinoša blondu matu niansēs, bet man patīk rezultāts :)

    AtbildētDzēst
  2. Arī man mati bija nedaudz dzeltenīgi-rudi pēc ilgākas balināšanas, taču tagad nokrāsoju tos maksimāli līdzīgus savam dabiskajam tonim un cenšos atveseļot matus :)
    Bet man patīk iznākums :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mans dabīgais ir tumši pelēks. Tādus negribu )))

      Dzēst
    2. Arī man tas ir tāds pelēcīgi-brūni-blonds ( :D ) bet nokrāsoju matus brūngani-blondā tonī un ataugušās saknes vispār neredzās :)))

      Dzēst
  3. Kāda ir Estel krāsa lietošanā? Man pašai vēlme izlīdzināt blondo toni uz gaišāku.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man patīk, lietoju jau pirms pāris gadiem un arī citus ar viņu krāsoju, kad vajadzēja. Noteikti, ka ir kas labāks, bet es biju aizmirsusi mājās Klienta karti un citas tur pārdodas tikai ar Klienta karti.
      Nākamreiz arī pirkšu šo pašu un šo pašu toni. Mani apmierina rezultāts.

      Dzēst