ceturtdiena, 2013. gada 18. aprīlis

Catrice Liquid Liptint, tonis 030 Are you Red-y?

Savā blogā vēl neesmu stāstījusi par tādu lietu, kā lūpu tinte.
Tad nu šodien nedaudz par lūpu tinti.
Šī nav pirmā lūpu tinte manā kosmētikas arsenālā, bet nolēmu pastāstīt tieši par Catrice Liquid Liptint.

Man ir tonis 030 Are you Red-y?, kas dzīvē izskatās ļoti tumšs, bet uzklājot uz lūpām, man tas nelikās nemaz tik tumšs.

Catrice piedāvā šo lūpu tinti 3 toņos.

Diezgan sakarīga otiņa, uzklāj precīzi un ar vienu reizi var uzklāt uz abām lūpām. Tā kā nav kam piesieties. :)

Uzklājot uz lūpām šo tinti, paliek tāda kā kārtiņa, kuru prasās notīrīt. Vienā no reizēm, kad es biju uzkrāsojusi lūpas ar šo tinti, es izdarīju muļķību un nolaizīju lūpas. NEDARIET TĀ!!! Šai tintei ir tik pretīga garša (kaut gan vēl neesmu sastapusi lūpu tinti ar patīkamu garšu. :) )

Manuprāt, diezgan patīkams tonis. Pārējie 2 man ne īpaši patīk un tos es noteikti nepirkšu, bet šo visticamāk, ka pirkšu atkārtoti.

Noturība ir viduvēja. Varu atzīt, ka Catrice lūpu krāsai (par kuru es rakstīju iepriekš) ir labāka noturība.
Bet atkal, lūpu tintes +, ka ar to nevar nosmērēt drēbes, krūzes maliņu un tā tālāk.

Man ir izstrādājies tāds krāsošanas veids, tā kā uz lūpu maliņām lūpu tinte paliek un no lūpu vidus tā nāk ātrāk nost, tad es ātri piekrāsoju lūpu vidu un atkal lūpām ir svaigs izskats. To var izdarīt pat bez spoguļa.

Man kā māmiņai, kura bieži dodas pastaigās ar bērnu, laukā ir vējš, mati iet pa gaisu, vai arī bērns nobrauc gar lūpām, vai es pati gar apģērbu (nu situācijas daudz un dažādas), šis ir ideāls variants, jo es neko nenosmērēšu un neko neizsmērēšu.

Un vēl variants, ja pa virsu uzklāju Maybelline lūpu spīdumu, par kuru rakstīju >>>šeit<<<.
Visiem veiksmīgu piektdienu un gaidāmās brīvdienas, es, savukārt, gatavošu vēl rakstiņus par pāris lūpu dekoratīvās kosmētikas līdzekļiem! :)

6 komentāri:

  1. Mmm, pēdējās bildes tik sulīgas :)

    AtbildētDzēst
  2. Man šī lūpu tinte arī ir bijusi - mulsināja tieši tā sakrāšanās lūpu ārējā kontūrā, kad vidus jau pabalējis, un nesaprašana, kurā momentā tieši tas notiek. Atdevu māsai :)

    AtbildētDzēst
  3. Es cik esmu nolaizījusi lūpas, man nav bijušas tik šausmīgas sajūtas kā Tev. Laikam tas ir atkarīgs no cilvēka. ;)
    Man ļoti patīk, ka ar šo tintes intensitāti var variēt. Ejot uz teātri divās kārtās, lūpas izskatījās ļoti skaisti un tieši papildināja tumši zilo kleitu. Ikdienā iztieku ar vienum kārtu, kassniedz vieli sārtas lūpas, kā ķiršu sulā mērcētas. :)

    AtbildētDzēst
  4. Skaisti! Patīk šāda veida lūpukrāsas, bet kā teica @roselouxembourg - man arī kaitina tā ārējā kontūra,kura tumšāka nekā iekšējā.bet tā nu nav kam kasīties klāt! :)

    AtbildētDzēst
  5. ai nē, ja garša nav laba man neder :D es jūtelīga uz garšām un smaržām :D

    AtbildētDzēst