pirmdiena, 2013. gada 22. aprīlis

Diplona Professional atjaunojošs balzāms Your Repair Profi.

Jau kopš pagājušā gada beigām lietoju šo matu balzāmu un tas ir labākais, ko pēdējo gadu laikā esmu atklājusi!

Ir vairāki šīs firmas šampūni un balzāmi, dažādiem matu tipiem. Es izvēlējos atjaunojošo, jo mati šobrīd tiek krāsoti katru mēnesi.

Ražotājs: Pēc ķīmiskās apstrādes (ilgviļņi, krāsošana un balināšana), kā arī no nelabvēlīgas saules un vēja iedarbības mati zaudē mirdzumu, kļūst nepkļāvīgi un trausli. Diplona Professional sadarbojoties ar friziermeistaru Brunnet piedāvā risinājumu - balzāmuYoung Repair Profi. Kopjošā formula ar mitrinošo pantenolu un kviešu proteīnu rūpejas bojātiem vai sausiem matiem. Matiem uzlabojas struktūra, tie kļūst vijīgi un mirdzoši. Nesatur silikonu.

Lietošana: Friziermeistars Brunnet iesaka - pēc matu mazgāšanas, balzāmu maigi iemasēt mitros matos. Ļaut neilgi iedarboties un pēc tam rūpīgi izskalot ar remdenu ūdeni.  Beigās matus izskalot ar aukstu ūdeni, jo tas palielina mirdzuma efektu.

Iepakojums ir liels, veseli 600ml! Atlaižu cena, parasti ir vidēji 3LS. Manuprāt lieliska cena par ļoti labi balzāmu!

Ļoti ērts dozators, pagājušajā gadā tas bija tikai balzāmiem, bet šodien paskatījos, ka arī šampūniem beidzot tāds ir. Vienīgā problēma, ka atverot pudeli, dozators vairs nav nofiksējams slēgtā stāvoklī, tātad līdzi paņemt būs apgrūtinoši.

Sastāvs: AQUA, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL PALMITATE, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONOL, PANTHENOL, FRAGRANCE, ISOPROPYL ALCOHOL, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, BENZYL ALCOHOL, NIACINAMIDE, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, LAURDIMONIUM HYDROXYPROPYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, SODIUM BENZOATE, TOCOPHEROL

Mans viedoklis:  Esmu sajūsmā! Mati, lietojot šo kondicionieri ir mīksti, viegli izķemmējami un spīdīgi. Nezaudē savu krāsu spilgtumu.

Jau esmu iegādājusies nākamo pudeli, šoreiz matu mirdzumam.

Cena:
Atlaižu laikā ap 3LS

Veikals:
Drogas

3 komentāri:

  1. Man arī ir šīs firmas šampūns, patīk jau, bet tas tilpums ir tiiik liels, ka man viņš vienkārši apnīk. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es baidos riskēt, tieši dēļ lielā tilpuma. Ar Naturu Siberiku jau iedzīvojos problēmās, tāpēc man bail tagad riskēt un mainīt šampūnus. Tāpēc variēju tikai ar balzāmiem.

      Dzēst
  2. Nespēju atbrīvot dozatoru no slēgtā stāvokļa. Griežu, spiežu, bet nevaru atvērt. varbūt ir padoms?

    AtbildētDzēst