otrdiena, 2013. gada 9. aprīlis

UPDATE! Catrice Evolution To Revolution 2-in-1 skropstu tuša

Manās rokās nonākusi šāda brīnišķīga lietiņa no Catrice.

Jau pašā sākumā varu pateikt, ka skropstu tušas ideja ir analogs Essence 2-in-1 skropstu tušai.
Arī tāda ir manā īpašumā, ir ar ko salīdzināt.

Jau esmu stāstījusi par savu must have tušu.
Kad beidzot ir atrasts kaut kas, kas atbilst prasībām un ļoti labi pilda savu funkciju, viss pārējais tiek salīdzināts tieši ar to, gribi to vai nē.

Šo tušu lietoju jau pāris mēnešus, ne katru dienu, bet diezgan, lai jau varētu pastāstīt savu viedokli.

Man ļoti patīk 2-in-1 ideja, jo tad vari uzkrāsot tik cik vajag un arī labi uzkrāsot apakšējās skropstas.

Pameklēju internetā, kā pareizi jāklāj šī tuša un kādu efektu tā vispār sniedz.
Uzklāšana: uzklājiet Look 1 uz skroptām, pagaidiet kamēr tā pilnībā nožūst un uzklājiet kārtu Look 2.

Varu pateikt uzreiz, ka nekad tā nedaru ne ar vienu tušu, jo tādā gadījumā man uzreiz viss ir kunkuļos un visu to skaistumu es varu tīrīt nost.

Katram protams savs, laikam manu skropstu īpatnība.

Efekts: Look 1 dienas grimmam, savukārt Look 2, attiecīgi, dramatiskākam skatienam.
Look 1

Look 2
Man ļoti patīk Look 1 efekts, jo tas labi atdala skropstas un tiešām sanāk tāds dabisks dienas make-up.
Tomēr es nevaru sadraudzēties nedz ar šīs tušas, nedz ar Essence, Look 2 otiņu. :(

Look 1

Look 2
Manuprāt šī tuša labi izcels to sieviešu skropstas, kurām tās jau ir biezas un garas, tomēr es sev nemācēju "uzbūvēt" skaistas skropstiņas.

UPDATE
Manai mamma ir garas, skaistas skropstas.
Paprasīju izmēģināt viņu un rezultāts man patīk daudz vairāk!!!




Mans rezumē:
Šo tušu lietošu līdz beigām, jo man patīk Look 1 efekts un ar to arī krāsoju apakšējās skropstiņas.
Man ļoti patīk tušas dizains, Catrice ražotāji pacentušies.

Tušas tilpums 10ml. Cena veikalos, ja nemaldos, bija rajonā ap 5ls.

4 komentāri:

  1. Nē, man viennozīmīgi nepatīk. Ļoti zirneklīgas skropstas pataisīja.

    AtbildētDzēst
  2. Jau kādus 2 gadus atpakaļ kaut ko līdzīgu Avon vai Oriflame arī pārdeva... Šķiet, ka visas vienādas, efekts nav īpaši labs nevienai.

    AtbildētDzēst
  3. Hm,izskatās,ka baigi salipina :(

    AtbildētDzēst