pirmdiena, 2013. gada 15. aprīlis

Maybelline Color Sensational lūpu spīdums, tonis 01 Minty Sheer

Mans šī brīža aktuālais lūpu spīdums.
Šis man jau ir otrais, par pirmo uzrakstīšu nedaudz vēlāk. Tas man ir ar tonīti, šo paņēmu pilnībā caurspīdīgu.
 Īstenībā šis lūpu spīdums nav nekas īpašs un ne ar ko neatšķiras no lielākās daļas lūpu spīdumu, kuri nopērkami Drogās un līdzīgos veikalos.

Lūpu spīdumam ir patīkams aromāts, garšas nav.
Pats galvenais, kas man patīk - nav lipīgs. Atceros, ka biju pamēģinājusi, ja nemaldos L'oreal lūpu spīdumu, nosaukums bija kaut kā saistīts ar 6 stundām, man lūpas vienkārši salipa!!! Saprotu, ka tas ir supere noturīgs un tā tālāk, bet es vēlētos tā kā arī lūpas pakustināt. :)
Bet ne par to šoreiz.
Jā, šis lūpu spīdums, nav ilgnoturīgs, maksimums ko tas turas uz manām lūpām - apmēram 30 minūtes, tad vajag atjaunot.

 Visā visumā, šo pavasari paspēlēšos ar šo spīdumu un tad ķeršos pie kāda cita. :)

Cena ar atlaidi - apmēram 3ls.
Nopērkams veikalos "Drogas", "Maxima XXX" un līdzīgos.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru