svētdiena, 2013. gada 7. aprīlis

Kā es pavadīju martu, jeb bildes no Instagram

Jau apmēram mēnesi man ir parādījies jauns telefoniņš un attiecīgi es izvēlējos tādu, lai arī es varētu lietot šo brīnišķīgo aplikāciju - Instagram.

Kā es pavadīju šī gada martu, parādīšu zemāk, kam ir interese, lasiet tālāk! :)

Ziedi par godu 8.martam, no mīļotā vīra.

Šopings ar draudzeni un Gan Bei apmeklējums.

Atklāju sev labu lūpu spīdumu.

Eklerīši vientuļi gaida rītu, kad es tos beidzot varēšu apēst. :)

Lutinu savus vīriešus (vīru un dēlu), bet pašai nedrīkst. :(

It kā saulīte, bet -10°

Tamborēju sev svārkus :)))

Atbraukusi mamma ciemos ar kaķi. :)

Nu un Lieldienu oliņas.

3 komentāri:

  1. Tik spīdīgas oliņas, kā no bronzas. Ar ko krāsoji? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pārdodas tādas krāsiņas (nosaukumu neatceros) iekšā garas tūbiņas ar šķidrumu, uzspiež uz cimda to krāsu un apviļā olu.

      Dzēst
  2. Manuprāt, tās ir marmora krāsas.
    Tagad ļoti sakārojās vafeles, skatoties bildītes. :)

    AtbildētDzēst