sestdiena, 2013. gada 27. aprīlis

Essem Hair Studio krāsa skropstām un uzacīm, tonis brūns.

Pirmo reizi dzīvē nolēmu nokrāsot uzacis. Pakonsultējos ar pārdevēju veikalā Siberika un pēc viņas ieteikuma iegādājos šo krāsu.

Tā kā man ir gaiši mati, nolēmu paņemt nevis melno krāsu, bet brūno, lai izskatītos dabīgāk.

Jau 2 reizes esmu mēģinājusi nokrāsot uzacis ar šo krāsu un pilnībā nekas nav mainījies!

Nedaudz pastāstīšu par kastītes saturu.

Komplektā nāk:
krāsa;
oksidants;
trauciņš jaukšanai;
instrukcija krievu valodā;
instrukcija latviešu valodā.

Otiņas ar ko uzklāt un sajaukt krāsu nav (citām firmām arī tas nāk komplektā).

Izpildīju visu, kas rakstīts instrukcijā, uzliku krāsu uz uzacīm, nogaidīju 10 minūtes (ilgāk bija bail gaidīt pirmajā reizē), tad visu nomazgāju un uzacis bija tādas pašas, kādas tās bija no sākuma.

Šodien bija otrā krāsošanas reize. Uzreiz piebildīšu, ka krāsu sajaucu par daudz, tāpēc uzacis nokrāsoja arī mana mamma (cik nu var teikt, ka nokrāsoja).
Mēs uzklājām krāsu uz uzacīm un staigājām tā 30 (!) minūtes.
Pilnībā neko tā krāsa nenokrāsoja, izņemot ādu.

Ta kā neterējiet velti naudu un nepērciet šo brīnumu!

5 komentāri:

  1. Mana mamma krāsu uzacis un skropstas ar Estel krāsu un atšķirība ir redzama:)

    AtbildētDzēst
  2. Oniks betā ir visādas, atsevišķi krāsas un oksidanti. Es visu laiku tur pērku.
    Gunita.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tajā lielajā Dārzaugļu ielā, vai arī tajās, kas t/c Damme un t/c Riga Plaza?
      Paldies par info!

      Dzēst
    2. Es pirku Origo, bet ir visās un dažādu firmu(skaitās profesionālās-frizieru lietošanai).
      Gunita.

      Dzēst