trešdiena, 2013. gada 24. aprīlis

Vēl nedaudz pirkumiņu

Kamēr Drogās vēl atlaides, jāizmanto iespēja.
  • L'oreal True Match tonālais krēms, tonis R2C2 Rose Vanilla, cena ar atlaidi 6.41LS
  • Essence nagu laka, tonis 111 English Rose, cena 1.30LS

6 komentāri:

  1. Man arī ir šī nagu laka, brīnišķīga krāsa, turklāt noturība likās labāka nekā citām mēģinātajām Essence lakām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es paprasīju mammai pamēģināt. Man iepatikās. :)
      Es vēlējos Catrice līdzīgā tonī, bet nebija uz vietas. :(

      Dzēst
  2. drogu majaslapā rakstīts ka pērkot šo tonālo, dāvanā saņem konsīleri. tu saņēmi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, nesaņēmu. Veikalā nekādas informācijas nav.

      Dzēst
    2. Iespējams, ka runa iet par tonālo, kurš bija bez atlaides (par 11ls)

      Dzēst
  3. Man šis tonālais krēms patīk! :)

    AtbildētDzēst