ceturtdiena, 2013. gada 18. aprīlis

Jaunumiņi

Vīrs prasīja raksturot situāciju, ka izlasot kādu blogu, man steidzami vajag uz veikalu, es teicu - Bloga atkarība! Kādi ir Jūsu varianti?

7 komentāri:

  1. O jā, man ar parasti rokasgrāmatā ir sarakstiņš no blogiem:))) Tur jau viens variants:gribu, tātad vajag!;)

    AtbildētDzēst
  2. Iepriekš tā bija, tagad cenšos sevi ierobežot un pirkt to,kas tiešām nepieciešams :)

    AtbildētDzēst
  3. Piekrītu, man arī tā bija, ka salasījos blogus un skrēju uz veikalu. Tāpēc sāku sevi ierobežot ar 100 Days Spending Ban un pēc tā pirkt tikai nepieciešamos produktus.
    Gaidīši Tavas atsauksmes! ^^

    AtbildētDzēst
  4. Visi tie blogi principā jau ir viena liela reklāmas vieta :) Šajā gadījumā - nostrādājusi reklāma :D

    Bet arī es daru tāpat - skrienu uz veikaliem un iespēju robežās pērku :D

    AtbildētDzēst
  5. Būs atsauksmes par to eļļu matiem? Baigi gribas nopirkt,bet vispirms gribas dzirdēt atsauksmes.;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja vajag īsumā, tad es esmu sajūsmā, tikai problēma ir tāda, ka man ir gaiši mati un lietojot šo līdzekli, tie aug ātrāk un es attiecīgi tieku ātrāk pie ataugušām saknēm.

      Dzēst
    2. Un vēl piebildīšu, ka lietoju pirms katras mazgāšanas un turu matos kā minimums stundu, bet cenšos vēl ilgāk.

      Dzēst