trešdiena, 2013. gada 17. aprīlis

Pavasara un vasaras WISHLIST

Sāku jau pamazām sastādīt sarakstu, ko vēlos iegādāties šajā laika posmā.
Saraksts patstāvīgi papildināsies un to, ko iegādāšos atzīmēšu.

Sleek iDivine Ultra Matte V2

Sleek Blush (vairs nav aktuāli, jo iegādājos ArtDeco un Inglot sārtumus)

L'Oreal Absolut Repair Serums bojātiem matu galiņiem

L'oreal Intense Repair matu maska

 Alter Ego tonējošs balzams  (pārdomāju, jo esmu atradusi pagaidām savu ideālo matu krāsu)

Inglot vaigu sārtums, tonis 47

Kérastase Nutritive Sérum Oléo-Relax Smoothing Sérum 125mlKérastase Reflection Fluide Chroma Riche 125ml

Kérastase Cristalliste Lumière Liquide Luminous Perfecting Essence 50ml

Vēl nezinu kuru, bet kādu no zemāk esošajiem 4:
Kérastase ELIXIR ULTIME with Immortal Moringa for Damaged Hair 125ml
Kérastase ELIXIR ULTIME Versatile Beautifying Oil 125ml
Kérastase ELIXIR ULTIME with Millenium Rose for Fine and Sensitised Hair 125ml
Kérastase ELIXIR ULTIME with Imperial Tea for Colour-treated Hair 125ml

ST MORITZ paštonējošais līdzeklis 

TIGI Bed Head Small Talk 

TIGI Bed Head Dumb Blonde Smoothing Stuff

ArtDeco Skin Perfecting Makeup Base

Bioderma micelārais ūdens

Lancôme Hypnose Doll Eyes Mascara

DIOR ADDICT Lip Glow

Lancôme Hydra Zen Yeux Neurocalm Eye Contour Gel Cream

GUERLAIN Rouge

GUERLAIN Gloss D'Enfer Maxi Shine

Lancôme Poudre Majeur Excellence Libre Loose Powder

GUERLAIN Météorites Compact

GUERLAIN Maxi Lash Mascara

Lancôme La Base Pro Perfecting Make-Up Primer

Lancôme Teint Miracle Foundation

    6 komentāri:

    1. Neslikts saraksts :) man arī tāds ir :) tajā ietilpst otas, smaržas un arī Sleek paletes :)

      AtbildētDzēst
    2. labs wishlists! pāris gabalus no tava wishlista arī man vajadzētu nopirkt!

      AtbildētDzēst
    3. Zini, varu teikt, ka Bourjois BB krēms ir ļoti biezs un sedzošs. Es cik esmu redzējusi, kad klāja vizāžists uz sejas šo BB krēmu, man tas likās ļoti biezs un vairāk sliecās uz medium to Full coverage tonālo krēmu.

      AtbildētDzēst
    4. Es skatījos uz to borjois BB krēmu, bet godīgi sakot, man bija žēl to 10 latu, ja ne pat vairāk ar pilnu cenu. Pats produkts mani interesē, bet šaubos, ka nopirkšu.

      AtbildētDzēst
    5. Man stāv plauktā tas Bourjois BB krēms jau laikam pusgadu...lietoju 2 reizes. Diezgan spēcīgi sausina un, jā, klājums uzreiz tāds pamatīgs. Esmu dikti vīlusies šai produktā.

      AtbildētDzēst
    6. Par Bourjois BB krēmu - es vienreiz jau viņu nenopirku, kaut gan ilgi domāju, tāpēc ļoti šaubos, ka beigās nopirkšu, bet nu lai jau ir sarakstā.

      AtbildētDzēst