otrdiena, 2013. gada 16. aprīlis

Catrice Ultimate Shine, tonis 240 And The Oscar Goes To

Sveikas!
Šodien nāku atrādīt vēl vienu produktiņu no Catrice.
Tā ir Catrice Ultimate Shine lūpu krāsa, tonī 240 And The Oscar Goes To.


Sākšu ar to, ka es esmu sajūsmā no iepakojuma! Catrice arvien vairāk sāk priecēt šajā ziņā.

Iepakojums ir tāds smagnējs, nav elementārā plastmasa, kurā ir iepakotas lielākā daļa lūpu krāsa.
Žēl, ka paliek pirkstu nospiedumi un skrāpējumi, bet nu visu jau nevar gribēt. :)

Šis tonis ir diezgan tumšs, vairāk, laikam piestāvēs tumšo matu īpašniecēm (vai arī ja neizceļ acis, bet akcentu liek uz lūpām, tad jebkurai).

Klājas dievīgi! Izmēģināja arī mana mamma un viņa ir sajūsmā (jūtu, ka palikšu bez lūpu krāsas :)) ).
Slīd kā sviests!

Mani ļoti iepriecināja noturība!
Veicu elementāro testu - padzēru kafiju, paēdu un parunāju (smieklīgi, bet parasti visi mani spīdumi un lūpu krāsas "nomirst" kad es runāju), rezultāts aptuveni stunda uz lūpām!!! Tonis protams palika gaišāks nekā sākumā, bet nenotika tas, kas man visvairāk riebjas - nepalika kontūra tikai gar lūpu malām un pa vidu tukšs. Viss bija savās vietās.

Iesaku pamēģināt šo lūpu krāsu!
Tagad jau pavisam vieli tas ir izdarāms, jo Catrice stendi atrodami lielākajā daļā Drogas veikalu!

Veiksmīgu šo saulaino dienu!!!

5 komentāri:

  1. Man patīk Ultimate colour lūpu krāsas - uzklāt tīrā bauda.
    Un par iepakojumu vispār pluss Catricei, ļoti gaumīgs un kvalitatīvs.

    AtbildētDzēst
  2. izskatās interesanti :) neesmu mēģinājusi Catrice lūpukrāsas.

    AtbildētDzēst