trešdiena, 2013. gada 1. maijs

Kurš iepakojums skaistāks un praktiskāks?

Man vizuāli patīk jaunais iepakojums, bet man liekas, ka tas nebūs īpaši ērts lietošanā. Spriežu pēc vienas bērnu eļļas, kura dēļ kvadrātveida iepakojuma līst garām.

7 komentāri:

  1. Izskatās lētāks, vecais man labāk patika :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jaunajam, tas baltais korķis varēja būt uz pusi mazāks :D

      Dzēst
  2. Man arī labāk patīk vecais iepakojums, jo šis ir lielāks un līdz ar to aizņem vairāk vietas. Man tas ir diezgan svarīgi, jo bieži nākas atrasties ārpus mājām, un kosmētikas makā vietas ir tikai tik, cik ir. Arī forma vecajam bija vizuāli patīkamāka.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ņemšanai līdzi galīgi neder.
      Bet šodien redzēju, ka Rival De Lop ir pavisam mazas tās pudelītes, arī divfāžu ir. Varbūt pāris reizēm der? Vismaz vietas aizņem ļoti maz.

      Dzēst
  3. Man arī vecais patīk labāk. Man jau liekas, ka tikai divfāžu noņēmējam ir jauns iepakojums, vai tomēr kļūdos?

    AtbildētDzēst
  4. Es arī par veco iepakojumu :)

    AtbildētDzēst