otrdiena, 2012. gada 26. jūnijs

Catrice acu ēnas, tonis 010 - Mars Attack

Catrice acu ēnas, tonis 010 - Mars Attack

Šodien braucot darīšanās, nolēmu uzkrāsot šīs ēnas.

Ļoti skaistas krāsas. Veikalā man ļoti iepatikās un nedomājot, uzreiz nopirku.
Acu ēnas ir labi pigmentētas. Labi klājas.
Krāsojot man nekas nenobira uz vaigiem (salīdzinājumā ar Maybelline, kuras man izrotāja visus vaigus).

Gaiši zaļais tonis ir matēts, bet tumši zaļais tonis ar spīdumiņiem.

Gaišais tonis uz plakstiņiem ir redzams, pēc kārtīgākās uzlikšanas. Tas priecē.
Nu tumšais - pats par sevi saprotams.

Bet nav labā, bez sliktā! Diemžēl, diemžēl...
Man nepatīk ļoti stipra toņu pāreja. Ja krāso ar citām ēnām, vairāk pieskaņotām, tad, iespējams, ir labi, bet tieši starp šīm divām, manuprāt, ir pārāk liela pāreja.
No attāluma, manas acis izskatījās nevīžīgi, it kā es būtu tumšo kaut kā uzpļeckājusi. Kad ieskatās tuvāk - viss ir kārtībā.
Tumšā krāsa tušējas labi! Bet toņu pāreju, man, tas īpaši neizmainīja.
Kā jau rakstīju - skatoties no attāluma, rodas problēma.
Bet tas nav traki, ja acu ēnas lieto atsevišķi, nevis kopā, vai pieskaņojot citām ēnām.

Pirktas par 1.49ls Euroskor veikalā.

Noteikti vēlos pamēģināt vēl citus Catrice acu ēnu toņus!

P.S.Šis ir tīri mans viedoklis! Katrs ķermenis ir savādāks, un produkts uz katra ķermeņa var izskatīties savādāk!

Rīt raksts par manu pasūtījumu no Oriflame.

2 komentāri:

  1. Būs man arī beidzot jāiegādājas kāda no Catrice acu ēnām. ;)

    AtbildētDzēst
  2. Man patīk Carice acu ēnas, tomēr gribās beidzot nopirkt kādas matētas, jo visas man ir tikai ar mirdzumiņiem, kas man ne pārāk labi patīk!:)

    AtbildētDzēst