svētdiena, 2012. gada 17. jūnijs

Essence stay natural konsīlers, tonis 01 Soft Beige

Sveikas!
Šodien par Essence Stay Natural konsīleri.



Es izvēlējos gaišāko toni - 01 Soft Beige.
Produkts nav slikts. Tam ir laba konsistence, viegli klājas, nav izteiktas smaržas.
Principā, man tumšie loki zem acīm nav lieli, krunciņas vai citi defekti, kurus vajadzētu noslēpt, arī nav manīti.
Produkts savu darbu dara, bet ne uz 100%.
Neteikšu, ka pilnībā noslēpj tumšos lokus zem acīm, paliek mazāk redzami, bet nepazūd pilnībā.

Pirmās grūtības radās konsīleri atverot. :) Kādas piecas minūtes griezu, lai dabūtu to uz otiņas, kratīju un jau domāju, ka esmu tikusi pie brāķa. Pēc ilgākas cīnīšanās, tas tomēr man padevās un sāka nākt laukā.

Zemāk bildē redzams, kā produkts izskatās uz manas ādas.
 Manuprāt, toni es esmu piemeklējusi ideāli. Uz sejas neizceļas.

Par savu cenu produkts nav slikts. Noteikti izlietošu to līdz galam, bet nākamreiz pamēģināšu kādu citu firmu. :)

4 komentāri:

  1. Man arī ir šis konsīleris un ar to griešanu arī saskāros!:D Dīvaini kaut kā, ka tik ilgi jāgriež, lai kaut kas iznāktu laukā. Un tad es pārgriezu par ilgu un tad iznāca pārāk daudz, nezināju, kur smērēt vairs:)

    AtbildētDzēst
  2. šādiem iepakojumiem visiem , manuprāt, ir tāda fīča, ka pati pirmā reizē ilgi jāskrūvē uz rinķi, lai kaut kas iznāktu ārā :)

    Man visi konsīleri ir beigušiem, domāju iegādāties šo. :)

    AtbildētDzēst
  3. Manus zilos riņķus šis konsīleris pat necentās nomaskēt.Laikam saprata,ka neiespējamā misija :))
    Priekš manis pārāk caurspīdīgs,gribas kaut ko nopietnāku.
    P.

    AtbildētDzēst